Reklama

Začínám mít špatné myšlenky, AD vůbec nic, jen hůř

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.12.17 09:57
začínám mít špatné myšlenky, AD vůbec nic, jen hůř

Prosím poradte mi protože si nevím rady. Již se léčím 5 let vyzkoušela jsem všechny možné prášky, první byl apo parox, který zabral ale po roce znova na dně. Pak olwexya, pak pragiola, vždy chvilkiu dobře a pak znova propad. Takže před půl roku jsme se rozhlódli znovu pro apo parox. Nic…je mi čím dál hůř, ráno nejsme schopná vstát, buší mi tak silné srdcea takové úzkosti že zabere jen lexaurin. A ta hrozná únava se nedá vydržet. Je pro mě problém i jen zajít do obchodu a na poštu a v práci o tom ani nemluvím, jsem OSVc s musím makat a nejde to…stýkám se s lidmi a dokonce se třesu jak k nim jdu. Nevím sis rady, je mi 50 a mám pocit že život skončil, dcera má 15 a hodněkrát si říkám..vydrž ještě chvilku do jejích 18 a pak…dneska ráno od 4 bušísí srdce tak hodně že jsem musela vstát, nci mě neteší, jakákoli maličkost mě rozhodí a je problém.
Já už to nechci a doktorka mi zase řekne že už si musím vymýšlet…prosím jak jste to řešili..


Reklama

Reakce:
 
tajnaorient
Zasloužilá kecalka 647 příspěvků 17.12.17 10:04

A nechybí vám náhodou nějaké vitamíny??? Hořčík s draslíkem? Nedostatek způsobuje hodně i tyto stavy!!! Nechte si udělat testy a snad bude líp :hug:

 
pannda
Kelišová 6509 příspěvků 33 inzerátů 17.12.17 10:06

Byla jsi na vyšetření u lékaře, aspon co se týká tlaku, vyšetření krve, štítné žlázy??? apod? Třeba tyto stavy souvisí i s onemocněním..

 
Halamka
Závislačka 3566 příspěvků 1 inzerát 17.12.17 10:07

Zit v takove patalii nikoho nemuze tesit a nedivim se, ze jsi odrovnana.
Co nejaka zmena? Prace, lekar, terapie? Jsou terapie svetlem, tmou.
Mozna je na case zmena. Vim, ze clovek se zmen boji, ale muze to byt horsi?

 
ka2ka
Extra třída :D 12775 příspěvků 1 inzerát 17.12.17 10:09

Co štítná nech si jí vyšetřit

 
Konnny
Ukecaná baba ;) 2061 příspěvků 17.12.17 10:19

Musí to být hrozné :hug: Nebyla by namístě hospitalizace? Aspoň z nejhoršího..

 
lena24
Povídálka 11 příspěvků 17.12.17 10:23
deprese a Vanoce

Ahoj, take jsem zkousela spoustu AD a ze vsech mi bylo spatne…snasela jsem jen Coaxil.Me se vzdy deprese zhorsi velmi pred Vanocemi. Nepusobi to na tebe take tak?

 
jenny.fields
Generální žvanilka 24718 příspěvků 17.12.17 10:30

Asi by to chtělo nějakou dobu odpočinek-krizové centrum. Chodíš nějak na terapii?

 
Proto02
Ukecaná baba ;) 1367 příspěvků 17.12.17 10:44

Nejsem žádný odborník, ale myslím, že pokud se léčíš pět let s tímto výsledkem, něco bude špatně. Přemýšlíš proč se to celé spustilo? Nebylo by od věci, spíš než se pět let dopovat AD pracovat na prvotním problému s psychologem, psychiatrem, nevím? Prostě odbourat problém proč to tak je. (Pokud samozřejmě to není nemoc, která se nedá ovlivnit, ale to mi z tvého popisu moc nepřijde). Měla jsem za to, že pokud člověk prochází nějakou těžkou záležitostí, pak se použijí AD, která by se postupně měla odbourat, protože člověk se s věcmi co se v životě stávají musí nějak vyrovnat… Škoda, že tenhle svět je nastavený tak, že na sebe nemáme čas, jeden na druhého taky ne, o doteky se v mnoha případech prosíme, vytratili se obyčejné, lidské věci. Užívat AD je vlastně nejjednodušší cesta. Jestli správná, to nevím.

 
Pavlinka10615 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 17.12.17 10:48

Vyměnit schopnějšího psychiatra. Ten váš to zřejmě nezvládá léčit správně.

 
Pipet
Generální žvanilka 24085 příspěvků 17.12.17 10:52

A psychoterapie, chodíš?

 
lena24
Povídálka 11 příspěvků 17.12.17 10:52

Najit dobreho psychiatra i psychologa je tezke.

 
EmmaAnna
Závislačka 3398 příspěvků 17.12.17 11:31

Psychoterapie, samotné léky nejsou tak účinné. A vyměnit psychiatra, pokud vám říká, že „si to vymýšlíte“, dobrý psychiatr to určitě nebude. AD je hrozně moc, chce to zkoušet a zkoušet.

 
sunshine125
Kecalka 391 příspěvků 17.12.17 11:37

Tento problém nemam (naštěstí), ale někde jsem četla, že deprese zhoršuje nedostatek vitamínu D. Z toho většinou plynou podzimní a předvánoční deprese, protože mimo letní období, kdy nám D nedodává sluníčko, mívá nedostatek většina lidí. Zkus si někde sehnat vigantol a dát si denně pár kapek, třeba to bude lepší :hug:

 
Ou
Kelišová 5095 příspěvků 17.12.17 16:56

Jste u někoho v psychoterapii?

Jinak na dlouhodbou léčbu depresí, která úplně nezabírá můžete zkusit pak získat lázně - jsou programy, které pracují právě s poruchami nálad a úzkostmi - je to varianta hospitalizace a třeba v Jeseníku je vážně skvělý tým.


Reklama

 Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Kdo je aktivistka z Dukovy mše? Žena migranta, která protestovala s polonahým Hilšerem

Její protest byl poklidný a tichý, přesto jím aktivistka Aneta Petani... číst dále >

Co je zač Česká ženská lobby, která narušila Dukovu mši, a co chce?

O pořádný poprask se v úterý postarala aktivistka jménem Aneta Petani, když v... číst dále >

Články z Ona Dnes

OBRAZEM: Třiašedesátiletá žena chtěla vypadat na pětadvacet. Povedlo se?

Manželka ruského moderátora Gauguina Solnceva by mohla být jeho matkou. Dělí... číst dále >

Příběh Jaroslava: Svatba, nebo rozchod. Nedokážu se rozhodnout

V životě by mě nenapadlo, že se dostanu do situace, kdy si nebudu vědět rady... číst dále >