Začít cvičit na konci 1.trimestru?

286
10.2.20 08:34

Začít cvičit na konci 1.trimestru?

Ahoj, chci se zeptat, zda bych mohla začít cvičit, když jsem teď ve 12tt? Co myslíte. Dříve jsem trochu cvičila, ale asi před půl rokem jsem si zvrtla kotník a dlouho necvičila. K dr jdu až příští týden, abych se zeptala. Nijak nešpinim nic. A samozřejmě myslím cvičení pro těhotné doma podle videí. Děkuji za názor :-)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

87
10.2.20 08:37

@Katka372 já v tomto období začala chodit na těhotenskou jógu a cvičení na balone h pro těhotné. Bylo to fajn.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10.2.20 08:42

No zalezi na cviceni. Skakani apod. mi doktor zakazal, ale jinak jsem chodila cvicit az do porodu. Od konce ctvrteho mesice jsem dokonce cvicila kazdy den rano a vecer - cviky na zada (jinak me silene boleli) a na uvolneni zebernich svalu (ty se mi zablokovavali).

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
286
10.2.20 08:45

@Shiroi.Ichigo skákání mi řekl hned na začátku také, že ne. Ale těhotenské cvičení jsem nikdy necvičila, tak nevim, jak je to náročné, když jsem teď tak dlouho necvičila. Taky je mi líto, že syn se mnou rád vždy cvičil a teď se mu samotnému nechce, tak že ho o to ochuzuji..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2189
10.2.20 08:49

V těhotenství můžeš pokračovat ve cvičení, na které jsi byla zvyklá před otehotnenim. Dlouho jsi necvičila a hodně záleží na aktuální kondici. Doporučila bych ti se podívat na tehotenske cvičení od Babyfit by Amy na youtube a každopádně se poradit s lékařem. Volila bych spíš posilování s vlastní vahou, pilates apod.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1441
10.2.20 09:17

@lucka_mac babyfit by Amy jsem milovala :mrgreen:
Tehu cvičení určitě můžeš, přijde mi, že tam většinou chodí úplné zacatecnice. Je to spíš prevence bolestí zad apod, než že bys tam předváděla nějaké výkony.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14426
10.2.20 09:27

Nějaké cvičení pro těhotné bych klidně začla, pokud nemáš nějaké problémy a klidový režim. Jen tak začít něco posilovat, běhat apod nebude to pravé, kdyz nejsi zvyklá.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
933
10.2.20 09:49

Já jsem chodila plavat až do porodu. To cvičení pro těhotné je spíš společenská událost.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ou
11372
10.2.20 09:49

Pokud máš normální, ne rizikové těhotenství, tak bys naopak měla.

Porod a následnou adaptaci na novorozence slušná fyzička dost usnadní atěhotenství dost pomůže, pokud budeš mít srovnané dysbalance v zádech.

Takže pokud nebudeš skáskat a přetěžovat dolní polovinu trupu (protahovat a adekvátně posilovat je v pořádku a žádoucí), tak rozhodně cvič. Nechodˇpřes bolest, nechoď do vyčerpání.

Chceš najít nějakou kombinaci aerobního pohybu, protahování a uvolňování zatuhlin a zpevnování ochablotin. Ideálně aby tě to bavilo a každý den alespoň 60 minut rychlé chůze a 15 minut cíleného cvičení.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2189
10.2.20 10:53

@dickys Já už s ní cvičím druhé těhotenství. A hodně mi to vyhovuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama