Žádost o vrácení platby od banky

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
6.1.22 16:21

žádost o vrácení platby od banky

Dobrý den,

přišel mi dopis od banky, kdy jiná banka na žádost svého klienta žádá mou banku, abych vrátila platbu, která mi byla omylem zaslána, samozřejmě jsem si zkontrolovala platby a tu platbu tam mám, ale je za zboží, které jsem prodala na internetu, odesláno bylo přes zásilkovnu, takže vím, že paní si balík vyzvedla a to druhý den od zaplacení a teď podala žádost bance o vrácení. V dopise je uvedeno, že pokud platbu nevrátím mže být vymáhána soudní cestou. Na tu paní kontakt už nedohledám, vím jen jméno. Setkali jste se s tím? Mě to přijde jako podvod, má zboží a ještě by chtěla zpět peníze a zkouší to takto.

Děkuji

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27760
6.1.22 16:24

Tak to u banky rozporuj. A zkus dohledat podklady/komunikaci.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9170
6.1.22 16:37

@jolantamay To dělají lidi i u e-shopů, že nahlásí zneužití karty a banka jim pak vrátí peníze (tzv. chargeback), na obchodníkovi pak je, aby takový chargeback rozporoval a dokázal, že zboží zákazníkovi skutečně prodal. Doporučuji co nejrychleji kontaktovat svou banku a dát jí co nejvíce důkazů, že jsi zboží prodala a odeslala (kompletní konverzaci s paní, screeny ze Zásilkovny). Je to od ní pěkná vyčůranost, ale dá se to řešit. Je ale třeba to řešit co nejrychleji.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
598
6.1.22 16:47

Bez tvého souhlasu banka částku stejně vrátit nesmí. V tomto případě jsi v právu a paní je vyčuraná a zkouší.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36171
6.1.22 16:52
@jolantamay píše:
Dobrý den,

přišel mi dopis od banky, kdy jiná banka na žádost svého klienta žádá mou banku, abych vrátila platbu, která mi byla omylem zaslána, samozřejmě jsem si zkontrolovala platby a tu platbu tam mám, ale je za zboží, které jsem prodala na internetu, odesláno bylo přes zásilkovnu, takže vím, že paní si balík vyzvedla a to druhý den od zaplacení a teď podala žádost bance o vrácení. V dopise je uvedeno, že pokud platbu nevrátím mže být vymáhána soudní cestou. Na tu paní kontakt už nedohledám, vím jen jméno. Setkali jste se s tím? Mě to přijde jako podvod, má zboží a ještě by chtěla zpět peníze a zkouší to takto.

Děkuji

Banka jí o nevrátí. Banka chce po tobě, abys to poslala (pokud ti fakt píše banka).

Mně se kdysi stalo, že mi přišlo asi 3 tisíce skutečně omylem. Nevěděla jsme o tom. Mám různé honoráře extra od různých společností. Teď si to víc hlídám, ale za mlada jsem to v hlavě nedržela, to jsem byla víc free :lol:

Banka mi řekla, ať to pošlu zpět na účet. Já na to koukla, viděla jsem, že odesílatele neznám a posala to zpět.

V tvém případě bych to neposílala a rozporovala to. (A nejdřív bych si ověřila, že píše fakt banka.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
598
6.1.22 16:58

Já v práci odeslala peníze na špatné číslo účtu a nadřízená říkala, že pokud to ten člověk nebude chtít vrátit, nikdo s tím nic neudělá a do soudního sporu by nešly, že se to nevyplatí a ztráta by se zaplatila přes pojistku nebo tak. Že ani mě tehdy nehrozilo zaplatit to.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13063
6.1.22 17:06
@jolantamay píše:
Dobrý den,

přišel mi dopis od banky, kdy jiná banka na žádost svého klienta žádá mou banku, abych vrátila platbu, která mi byla omylem zaslána, samozřejmě jsem si zkontrolovala platby a tu platbu tam mám, ale je za zboží, které jsem prodala na internetu, odesláno bylo přes zásilkovnu, takže vím, že paní si balík vyzvedla a to druhý den od zaplacení a teď podala žádost bance o vrácení. V dopise je uvedeno, že pokud platbu nevrátím mže být vymáhána soudní cestou. Na tu paní kontakt už nedohledám, vím jen jméno. Setkali jste se s tím? Mě to přijde jako podvod, má zboží a ještě by chtěla zpět peníze a zkouší to takto.

Děkuji

Jasně že je to podvod, paní to zkouší. Nic neposílej. Určitě můžeš ten prodej nějak doložit. Nevím o jako jde částku, ale pochybuju, že by se někdo pouštěl do souního sporu. Jen to baba prostě zkouší jestli jí to projde.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
66424
6.1.22 17:07

@jolantamay zkouší to. Kontaktuj banku, vysvětli účel platby

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13063
6.1.22 17:08
@Hoa Mai píše:
@jolantamay To dělají lidi i u e-shopů, že nahlásí zneužití karty a banka jim pak vrátí peníze (tzv. chargeback), na obchodníkovi pak je, aby takový chargeback rozporoval a dokázal, že zboží zákazníkovi skutečně prodal. Doporučuji co nejrychleji kontaktovat svou banku a dát jí co nejvíce důkazů, že jsi zboží prodala a odeslala (kompletní konverzaci s paní, screeny ze Zásilkovny). Je to od ní pěkná vyčůranost, ale dá se to řešit. Je ale třeba to řešit co nejrychleji.

Proč by to měla dokazovat bance? Jim je to jedno, ty akorát reagují na výzvu. To by musela dokázat, kdyby byl případný soud, o tom ale pochybuju.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7116
6.1.22 17:20
@jolantamay píše:
Dobrý den,

přišel mi dopis od banky, kdy jiná banka na žádost svého klienta žádá mou banku, abych vrátila platbu, která mi byla omylem zaslána, samozřejmě jsem si zkontrolovala platby a tu platbu tam mám, ale je za zboží, které jsem prodala na internetu, odesláno bylo přes zásilkovnu, takže vím, že paní si balík vyzvedla a to druhý den od zaplacení a teď podala žádost bance o vrácení. V dopise je uvedeno, že pokud platbu nevrátím mže být vymáhána soudní cestou. Na tu paní kontakt už nedohledám, vím jen jméno. Setkali jste se s tím? Mě to přijde jako podvod, má zboží a ještě by chtěla zpět peníze a zkouší to takto.

Děkuji
:zed: v apce zásilkovny máš v historii na paní mobil i jméno, příjmení a mail, takže nelži!! Buď jsi balík neposlala, nebo zapoj mozek, spoj se se zásilkovnou a s tou ženskou a doklad od zásilkovny pošli bance jako potvrzení o tom, že jsi svůj závazek splnila (o čemž mírně pochybuji).. a pokud jsi v právu, tak nevím, jakým způsobem používáš Zásilkovnu a svůj mozek.
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6.1.22 17:23

@Lucy75
Ty budeš asi pěkná ****, co? :) V archivu zásilkovny, je jen jméno, pobočka a číslo zásilky, není tam mail ani telefon :)

edit adminem - smazána vulgarita - pozor na to

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13063
6.1.22 17:27
@jolantamay píše:
@Lucy75
Ty budeš asi pěkná *****, co? :) V archivu zásilkovny, je jen jméno, pobočka a číslo zásilky, není tam mail ani telefon :)

Nooooo, tak ty jsi teda hustá 8o Tu první větu si mohla vynechat. Podle čísla zásilky určitě nejde zjistit od koho, a komu zásilka šla vidˇ?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6.1.22 17:30
@arinecka píše:
Nooooo, tak ty jsi teda hustá 8o Tu první větu si mohla vynechat. Podle čísla zásilky určitě nejde zjistit od koho, a komu zásilka šla vidˇ?

Aha, protože ta její zpráva byla úplně v pořádku, že!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11902
6.1.22 17:42
@jolantamay píše:
@Lucy75
Ty budeš asi pěkná ****, co? :) V archivu zásilkovny, je jen jméno, pobočka a číslo zásilky, není tam mail ani telefon :)

A ty jsi pěkná ***** taky, když nejsi schopna se zasilkovny na ty údaje doptat. A příště si vyprosuju, aby jsi se k @Lucy75 vyjadřovala takto. Je to jeden z mála lidí v jistém oboru, který tu dává odborné rady.

A jinak nemusíš dělat nic.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6699
6.1.22 17:44
@jolantamay píše:
@Lucy75
Ty budeš asi pěkná *****, co? :) V archivu zásilkovny, je jen jméno, pobočka a číslo zásilky, není tam mail ani telefon :)

Jo, od fejka, který si účelově založí profil, aby mu tady ostatní pomáhali jen proto, že není schopný si ani vyřešit banální problém, **** fakt sedí. A když už chceš něco rozporovat, tak si zjisti alespoň základní fakta, protože zatím jen všechny utvrzuješ v tom, jaká jsi ****. @admin prosím o smazání fejka.

edit adminem - smazány urážky

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat