Zákaz návštěv v nemocnivich

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2654
28.1.22 01:18
@ZuzaZuzka píše:
@Big boss bohužel jeho stav je velmi vážný… Jinak bysme tak nevysilovali…

Je to tatínek tatínka? :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
28.1.22 06:36

@Takco tatínek moji maminky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
28.1.22 06:39

@Lucie_Sx Víme. Chce domu…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3487
28.1.22 13:28
@mroe píše:
No, takovej Covid na JIPu funguje taky dost svizne. A to, co je brnkacka pro nekoho zdraveho, pro cloveka na JIPu muze byt posledni kapka.

To je marný :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.1.22 02:30

Jsem zdravotní sestra a tyhle lidi, co volají denně a to hned několikrát, jsou fakt na pěst! Úplně chápu vas strach, to je jasne ze se bojíte, ale tímto nás strašně brzdite od práce, kdyby to tak dělal každý, tak můžeme rovnou zaměstnat nekoho, aby cely den jen sedel u telefonu, fakt na to není čas, nehledě na to, ze info o zdravotním stavu získáte pouze od lékaře (tomu ale prosím vážně denně nevolejte!! Když se něco změní, zavolá sám) a nemůžu mít věcně obsazenou linku od příbuzných, na ten stejný telefon volají i oddělení mezi sebou a musí řešit o dost vážnější věci, než aby vnučka věděla, ze je na tom děda furt stejně, jakou měl dnes děda stolici nebo co měl k obědu, protože sestra vám toho stejně víc neřekne.
Miluji svou práci, ale přesně tyhle vyvolávače k smrti nesnáším. Vás tam musí vazne milovat, sestra letí od pacienta přes cele oddělení k telefonu, protože třeba volá interna, ze je akutní překlad pacienta, tak aby rychle vše připravila než přijedou, ona dobehne k telefonu, aby zjistila, ze to je příbuzný, co musi vědět o každém prdu dědečka. Na to je fakt čas no

  • Citovat
  • Nahlásit
18900
30.1.22 05:11
@Anonymní píše:
Jsem zdravotní sestra a tyhle lidi, co volají denně a to hned několikrát, jsou fakt na pěst! Úplně chápu vas strach, to je jasne ze se bojíte, ale tímto nás strašně brzdite od práce, kdyby to tak dělal každý, tak můžeme rovnou zaměstnat nekoho, aby cely den jen sedel u telefonu, fakt na to není čas, nehledě na to, ze info o zdravotním stavu získáte pouze od lékaře (tomu ale prosím vážně denně nevolejte!! Když se něco změní, zavolá sám) a nemůžu mít věcně obsazenou linku od příbuzných, na ten stejný telefon volají i oddělení mezi sebou a musí řešit o dost vážnější věci, než aby vnučka věděla, ze je na tom děda furt stejně, jakou měl dnes děda stolici nebo co měl k obědu, protože sestra vám toho stejně víc neřekne.
Miluji svou práci, ale přesně tyhle vyvolávače k smrti nesnáším. Vás tam musí vazne milovat, sestra letí od pacienta přes cele oddělení k telefonu, protože třeba volá interna, ze je akutní překlad pacienta, tak aby rychle vše připravila než přijedou, ona dobehne k telefonu, aby zjistila, ze to je příbuzný, co musi vědět o každém prdu dědečka. Na to je fakt čas no

No, skvely prostor pro dobrovolniky nebo rekvalifikovane sestry z rad nezamestnanych servirek, jak mi v jinem tematu omlacovali o hlavu ;). Kdyz se ty debi*ni pribuzni furt zajimaj, potvory jedny otravny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21380
30.1.22 07:48

Sestry jsou ruzne. Jsou to jen lidi. Taky me sokovalo, kdyz si jedna z nich dovolila moji mame vzit telefon. Pry mobil rusi pristroje. Nevim, zda rusi anebo nerusi, ale mobily sester ty pristroje nerusi? Ty mobil pouzivat muzou, ale pacient ne?
Nastesti to byla jen jedna protivka, zbytek sester byly prijemne zeny.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13975
30.1.22 08:33
@Lucie_Sx píše:
No, skvely prostor pro dobrovolniky nebo rekvalifikovane sestry z rad nezamestnanych servirek, jak mi v jinem tematu omlacovali o hlavu ;). Kdyz se ty debi*ni pribuzni furt zajimaj, potvory jedny otravny.

no, ani ne. protože za jedno to neřeší problém obsazenosti telefonu a za druhé by takový dobrovolník buď řekl příbuzenstvu nějaké všeobecné kecy, aby je uspokojil, že si s nimi někdo povídá anebo by stejně musel zavolat sestru, která se o pacienta stará a tudíž má o pacientovi přehled :nevim: mmch kdo by ve zdravotnictví někoho platil jenom proto, aby seděl na telefonu a bavil se s příbuznými? myslíš, že by zdravotní pojišťovna na tohle vyčlenila část peněz? :think: nemluvíme o informacích o zdravotním stavu, léčbě, výsledcích vyšetření. to by v kompetenci dobrovolníka nebylo a není to ani v kompetenci sestry.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
42
30.1.22 08:40
@Anonymní píše:
Jsem zdravotní sestra a tyhle lidi, co volají denně a to hned několikrát, jsou fakt na pěst! Úplně chápu vas strach, to je jasne ze se bojíte, ale tímto nás strašně brzdite od práce, kdyby to tak dělal každý, tak můžeme rovnou zaměstnat nekoho, aby cely den jen sedel u telefonu, fakt na to není čas, nehledě na to, ze info o zdravotním stavu získáte pouze od lékaře (tomu ale prosím vážně denně nevolejte!! Když se něco změní, zavolá sám) a nemůžu mít věcně obsazenou linku od příbuzných, na ten stejný telefon volají i oddělení mezi sebou a musí řešit o dost vážnější věci, než aby vnučka věděla, ze je na tom děda furt stejně, jakou měl dnes děda stolici nebo co měl k obědu, protože sestra vám toho stejně víc neřekne.
Miluji svou práci, ale přesně tyhle vyvolávače k smrti nesnáším. Vás tam musí vazne milovat, sestra letí od pacienta přes cele oddělení k telefonu, protože třeba volá interna, ze je akutní překlad pacienta, tak aby rychle vše připravila než přijedou, ona dobehne k telefonu, aby zjistila, ze to je příbuzný, co musi vědět o každém prdu dědečka. Na to je fakt čas no

Opravdu nevolame, abychom zjistili, co Dědeček jedl nebo jestli kakal. Byl připojen na mimotelnim oběhu a jeho stav se měnil z hodiny na hodinu.
Naštěstí jsme narazili jen na jednu nevlidnou sestřičku. Ostatní nemají problém nám sdělit, jestli dědečkovi klesá tlak, špatně dýchá nebo že se mu zvedlo CRP.
Víte, kdyby byly povolené návštěvy, vůbec bychom do nemocnice nevolali. Ale řekněte mi, upřímně. Kdybyste měla ve vážném stavu v nemocnici člověka, kterého milujete, byla byste týden v klidu doma a čekala, až vám někdo zavolá? To, že lékaři volají, až když člověk umírá nebo se rapidně horší, je na umreni strachy.
Respektuji vaší práci, vážím si toho, jak se o nemocné staráte a zachraňujete životy, ale vy byste měli chápat bezmoc příbuzných, kteří za členem rodiny nesmí a nic nevědí. Nehledě na to, že i psychika nemocného je bez kontaktu s rodinou fakt špatná a ta, dle mne, hraje v uzdravování také velikou roli.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15598
30.1.22 08:43
@Anonymní píše:
Jsem zdravotní sestra a tyhle lidi, co volají denně a to hned několikrát, jsou fakt na pěst! Úplně chápu vas strach, to je jasne ze se bojíte, ale tímto nás strašně brzdite od práce, kdyby to tak dělal každý, tak můžeme rovnou zaměstnat nekoho, aby cely den jen sedel u telefonu, fakt na to není čas, nehledě na to, ze info o zdravotním stavu získáte pouze od lékaře (tomu ale prosím vážně denně nevolejte!! Když se něco změní, zavolá sám) a nemůžu mít věcně obsazenou linku od příbuzných, na ten stejný telefon volají i oddělení mezi sebou a musí řešit o dost vážnější věci, než aby vnučka věděla, ze je na tom děda furt stejně, jakou měl dnes děda stolici nebo co měl k obědu, protože sestra vám toho stejně víc neřekne.
Miluji svou práci, ale přesně tyhle vyvolávače k smrti nesnáším. Vás tam musí vazne milovat, sestra letí od pacienta přes cele oddělení k telefonu, protože třeba volá interna, ze je akutní překlad pacienta, tak aby rychle vše připravila než přijedou, ona dobehne k telefonu, aby zjistila, ze to je příbuzný, co musi vědět o každém prdu dědečka. Na to je fakt čas no

možná jste jenom neschopní, já mám teda zkušenost, že na oddělení je více telefonu, každý pékař má svůj a čísla normálně dávají rodině, aby mohli volat. Představ si, že konzultovali společně, co dál - to záleží, na jakém oddělení leží. Telefonáty několikrát denně.
Hele, to je arogance některých zdravotníků, ale jo, i ze své pozice jsem se setkasla s tím, že lékaři byli v pohodě, zato sestry, ty byly některé tak arogantní, že jsem neměla slov…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.1.22 15:11
@ZuzaZuzka píše:
Opravdu nevolame, abychom zjistili, co Dědeček jedl nebo jestli kakal. Byl připojen na mimotelnim oběhu a jeho stav se měnil z hodiny na hodinu.
Naštěstí jsme narazili jen na jednu nevlidnou sestřičku. Ostatní nemají problém nám sdělit, jestli dědečkovi klesá tlak, špatně dýchá nebo že se mu zvedlo CRP.
Víte, kdyby byly povolené návštěvy, vůbec bychom do nemocnice nevolali. Ale řekněte mi, upřímně. Kdybyste měla ve vážném stavu v nemocnici člověka, kterého milujete, byla byste týden v klidu doma a čekala, až vám někdo zavolá? To, že lékaři volají, až když člověk umírá nebo se rapidně horší, je na umreni strachy.
Respektuji vaší práci, vážím si toho, jak se o nemocné staráte a zachraňujete životy, ale vy byste měli chápat bezmoc příbuzných, kteří za členem rodiny nesmí a nic nevědí. Nehledě na to, že i psychika nemocného je bez kontaktu s rodinou fakt špatná a ta, dle mne, hraje v uzdravování také velikou roli.

Tak to sem radsi vůbec nepište, protože tyhle informace o tlaku či CRP sestry podávat nesmí, takze buď vy lžete nebo tam jsou sestry zralé na vyhazov.
A ano, zrovna minule úterý se mi do nemocnice dostal děda, v pondělí bohužel zemřel, byl na tom hůř než vas dědeček. Nikdy by me nenapadlo xkrat denně vyvolávat na oddělení, ať se sestry věnuji pacientům a ne mým hovorum. Bylo to hrozne vědět, ze je v takovém stavu, ale věcným voláním mu zdraví nevratim a podle me je důležitější, aby se sestry motaly kolem pacientů než abych ja byla stoprocentně informována o všem 3× denně, jinak uz je to sobeckost… nepříjemná muže byt sice jen jedna sestra, ale věřte, ze vas za to nesnáší všechny.
Ja to jako zdravotní sestra chápala, u vás to asi ale nemá cenu vysvětlovat, tak je dal bombardujte telefonáty, když vam to přijde v pořádku.

  • Citovat
  • Nahlásit
2291
30.1.22 15:21

Sestra může rodině podat omezené informace i o zdravotním stavu, pokud to děda uvedl do příjmových dokumentů. Že si to přeje, mohl uvést konkrétní osoby a většinou je to pod kódem.
Pacient uvede určitý číselný kód, který když příbuzný volající řekne, sestra mu může podat informace.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18900
30.1.22 15:50
@sagina píše:
no, ani ne. protože za jedno to neřeší problém obsazenosti telefonu a za druhé by takový dobrovolník buď řekl příbuzenstvu nějaké všeobecné kecy, aby je uspokojil, že si s nimi někdo povídá anebo by stejně musel zavolat sestru, která se o pacienta stará a tudíž má o pacientovi přehled :nevim: mmch kdo by ve zdravotnictví někoho platil jenom proto, aby seděl na telefonu a bavil se s příbuznými? myslíš, že by zdravotní pojišťovna na tohle vyčlenila část peněz? :think: nemluvíme o informacích o zdravotním stavu, léčbě, výsledcích vyšetření. to by v kompetenci dobrovolníka nebylo a není to ani v kompetenci sestry.

Sikovnej dobrovolnik (jsou tam cely covid, jen jich je hrozne malo) zmakne zdravotni stav cele jipky behem dvou hodin, proc by to neslo :nevim:.
Mluvit s pacienty i pribuznymi je soucast pece, akorat na to cast personalu kasle.

Jo, taky jsem jednou volala, s heslem, pry " nevim, zkuste to zitra". Tak jsem mile oznamila, ze budim deti a za hodinu ji busim na dvere, az pak otocila a uracila se me informovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32652
30.1.22 15:51
@Big boss píše:
Sestra může rodině podat omezené informace i o zdravotním stavu, pokud to děda uvedl do příjmových dokumentů. Že si to přeje, mohl uvést konkrétní osoby a většinou je to pod kódem.
Pacient uvede určitý číselný kód, který když příbuzný volající řekne, sestra mu může podat informace.

pacient uvede kód, to je pravda, ale pod tímto kódem může zdravotní informace podat příbuznému pouze lékař, sestra ne

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
32652
30.1.22 15:54

@ZuzaZuzka na JIPu myslím návštěvy povolené nejsou ani v necovidové době? a k čemu vám je dobré, každé 3 hodiny vědět, jak se dědečkovi mění crp nebo tlak?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat