Zákaznická linka Lidl práce - zkušenosti

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
7.7.22 12:29

Zakaznická linka Lidl práce - zkušenosti

Zdravím,
chci se zeptat, jestli zde má někdo zkušenosti s prací na zákaznické lince Lidlu, konkrétně z domova, jestli někdo je. Pokud ne, tak i v kanceláři.

Chci se zeptat, co všechno práce obnáší a jak náročná je. Jestli to je takové to, že se vůbec nezastavíte, nebo nemáte ani čas na přestávku apod. Jak to v tom systému chodí, benefity apod.

Děkuju moc <3 :oops:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
991
7.7.22 12:34

S prací teda ne ale se službou ano. Na dotaz mi odpověděl automat a nic se neděje. :roll: :nevim: byl to jenom dotaz ale i tak mě služba zklamala. Takže pokud to někdo chce dělat ať to dělá aspoň pořádně

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
37
7.7.22 13:52

Taky mám zkušenost jen se službou a katastrofa, 6.5 minuty člověk poslouchá kecy automatu a až ho konečně spojí, je ještě víc vytoceny, než byl původně a na druhé straně sedět nechcete 😊
Celkově bych si tento druh práce dobře rozmyslela, není to pro každého, já bych na to nervy třeba neměla 😊

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
159
7.7.22 14:33

Tak to by mě zajímalo já dělala jen linku 1221, pak knižní klub a Generali

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat