Žalovali byste sousedku za tuhle pomluvu nebo jak reagovat?

Anonymní
12.10.19 18:16

žalovali byste sousedku za tuhle pomluvu nebo jak reagovat?

Zdravím při sobotě,
mám takový problém se sousedkou. Ted žiju s mámou v bytě, studuju v jiném městě na koleji. Lidi v baráku znám stěží od vidění. S vyjímkou rodinné příbuzné na patře a od ní jsem se dozvěděla, že jedna ženská z baráku, kterou mimochodem jsem potkala snad 4krát a to jsme se jen pozdravily, jinak mě nezná protože já studuju v jiném městě a ona má chatu a je jinde, že o mně říká „Ta holka tam ta, to bude případ, ta taky roztáhne nohy a neví komu, dá na potkání, co?“ A tak se vyjádřila opakovaně, když se o mně s někým bavila a přitom mě vůbec nezná, nezná ani mámu nic. Známá mi to řekla, abych si na ni dala pozor, že ona je vulgární hrubá baba, ale taky at zvážím co dál, že tohle chování už je přestupek. S čistým svědomím můžu říct, že mě nikdy nemohla vidět s žádným chlapem, co jsem tady jsem single zatím :D Ani se neoblíkám nijak, nosím saka, sukně, protože to vyžaduje tu eleganci práce při studiu. Prostě prej jak ona hodnotí a řeší lidi tak jsem jí nesedla a začala tohle říkat.

Co s ní mám dělat? Absolutně nemá pravdu a mně to uráží, protože jsem stydlivá a plachá a ona šíří pravý opak. Bavila jsem se o tom a prý to můžu dát i na úřad jako přestupek a měla by postih nebo jestli ji mám jinak vynadat?

Děkuji za rady.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
29189
12.10.19 18:22
@Anonymní píše:
Zdravím při sobotě,