Reklama

Zaměstnání nebo živnost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Katee87M
Nováček 1 příspěvek 13.09.18 17:54
Zaměstnání nebo živnost

Dobrý den, chtěla bych vás požádat o radu, co můžu teď dělat. Jsem doma s 2,5 letym synem, do školky půjde až příští rok, mě už skončil rodicak a cekame teď druhé dítě. Zatím jsem v 8. Týdnu a po jednom potratu před čtvrt rokem, takže zatím nemůžu na 100% vědět, zda tentokrát se podaří dítě donosit. Mnoho let fotím a nedávno jsem si na fotografování vyridila živnost. Potrebovala bych poradit, jaké mám možnosti. Zda byt stále zaměstnaná a čekat na možný rodičovský příspěvek po porodu druhého dítěte, nebo dát výpověď, pozastavit živnost a v rámci registrace na úřadu práce využít možnosti rekvalifikace na fotografický obor a posléze se tomu začít věnovat naplno. Určitě se do původního zaměstnání vracet už neplánuju už z důvodu špatných vztahů na pracovišti a psychické i časově náročnosti zaměstnání. Poradí mi někdo, co je pro mě teď nejlepší?

Reklama

Reakce:

TMana
Zasloužilá kecalka 692 příspěvků 13.09.18 18:08

Co varianta zařídit si živnost a pracovní poměr rozvázat později?

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Proč dítě Meghan Markle a prince Harryho nebude princ ani princezna?

Těhotenství Meghan Markle (37) oslavuje celá Británie, neboť je to událost,... číst dále >

Viewegh o rozkolu s Reinerem i Me Too: Jsou to hysterická a účelová obvinění!

Zotavil se z vážných zdravotních problémů a působí čile. Mluví spatra,... číst dále >

Články z Ona Dnes