Zaměstnání nebo živnost

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Katee87M
Nováček 1 příspěvek 13.09.18 17:54
Zaměstnání nebo živnost

Dobrý den, chtěla bych vás požádat o radu, co můžu teď dělat. Jsem doma s 2,5 letym synem, do školky půjde až příští rok, mě už skončil rodicak a cekame teď druhé dítě. Zatím jsem v 8. Týdnu a po jednom potratu před čtvrt rokem, takže zatím nemůžu na 100% vědět, zda tentokrát se podaří dítě donosit. Mnoho let fotím a nedávno jsem si na fotografování vyridila živnost. Potrebovala bych poradit, jaké mám možnosti. Zda byt stále zaměstnaná a čekat na možný rodičovský příspěvek po porodu druhého dítěte, nebo dát výpověď, pozastavit živnost a v rámci registrace na úřadu práce využít možnosti rekvalifikace na fotografický obor a posléze se tomu začít věnovat naplno. Určitě se do původního zaměstnání vracet už neplánuju už z důvodu špatných vztahů na pracovišti a psychické i časově náročnosti zaměstnání. Poradí mi někdo, co je pro mě teď nejlepší?

Reakce:
TMana
Ukecaná baba ;) 1148 příspěvků 13.09.18 18:08

Co varianta zařídit si živnost a pracovní poměr rozvázat později?

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu

Vánoce a úklid. Každý rok je to pořád dokola. Víte, že to musíte udělat, ale... číst dále >

Články z Expres.cz

Šlofík dne: Pašeračka Tereza si u soudu zdřímla. „Je nemocná,“ řekl nám zdroj

Pravidelné návštěvy soudu ji pěkně zmáhají. Během posledního soudního líčení... číst dále >

Slávek Boura obviněný z pašování drog: Nesmysl, měl jsem jen napsat bedekr!

Bývalý moderátor TV Nova Slávek Boura (54) čelí obvinění z pašování drog.... číst dále >

Články z Ona Dnes

Na plastiku jsem šla kvůli šikaně, říká kdysi obézní žena