Zaměstnání - zůstat nebo to vzdát?

Anonymní
1.6.21 17:48

Zaměstnání zůstat nebo to vzdát?

Dobrý den,
pracuji jako AP v MŠ. Mám na starosti dítě s dosti závažnou psychiatrickou diagnózou. Před několika dny si vedení promluvilo s rodiči dítěte a sdělilo jim, že jejich dítěti běžná MŠ nic nedává a bylo by lepší ho umístit do SPC. Rodiče to kategoricky odmítají, nesouhlasí s metodami, jaké SPC praktikují.
Ze spolehlivého zdroje vím, že MŠ nemůže vyloučit dítě, pokud už bylo jednou přijato a dochází tam.Ani takto postižené dítě ne.
S rodiči dítěte mám nadstandartně dobrý vztah, hodně a smysluplně spolu komunikujeme. Nyní jsou nepříjemně zaskočení a zvažují co a jak dál. Dítě zatím ve školce ponechají, ale je mi jasné, že pokud tlak bude pokračovat a sílit vzdají to a dítě ze školky stáhnou.
Situace je ještě zkomplikovaná tím, že současné vedení po prázdninách končí. Rodičům i mně bylo současným vedením sděleno, že nastupující vedení je takového rázu, že pokud se dítě nezlepší bude na jeho odchod tlačit mnohem důrazněji než je tomu nyní s vedením stávajícím.
Já mám smlouvu do konce srpna. Pokud dítě ve školce nadále zůstane bude mi smlouva patrně prodloužena ovšem s novou zkušební tříměsíční lhůtou.
Podotýkám, že dítě tzv. „nemá výsledky " kvůli svoji diagnóze, ne kvůli mojí neschopnosti. Chová se přesně podle očekávání/ v souvislostí s diagnózou/ a bylo to jasné, že se tak chovat bude už když ho přijímali. Nikoho ale neomezuje a neohrožuje, děti k němu špatný vztah nemají, žádný rodič si v souvislosti s ním nikdy nestěžoval.
Dále je ve hře ještě jedna p. učitelka, které rovněž končí v srpnu smlouva a reálně jí také hrozí, že jí to neprodlouží z důvodu nadbytečnosti. Trochu se i bojím toho, aby jí nebylo nabídnuto moje současné místo AP. Má vyšší kvalifikaci i praxi a sice by šla na nižší pozici, ale lepší něco než nic a hypotéka se neptá.