Zánět močového měchýře nebo mykóza?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
135
24.4.22 12:59

Zánět močového měchýře nebo mykóza??

Ahoj,
Zkouším to už i tady, třeba máte nějaká měla to samé jako já teď…

Všechno to začalo zhruba před měsícem a půl, bolest při čůrání, pálení… Následovala cesta k doktorce nasazen biseptol - zabral až za dlouho.
Do toho se rozjeli kvasinky - na gynekologii nasazen Macmiror.
Pak následovala menstruace, pak 3-4 dobrý a pak se vše vrátilo.
Nyní od čtvrtka znova biseptol, piju jak o závod, ale stále pálí a bolí…
V pondělí budou výsledky z kultivace.

Na urologii se mi nechce, stalo se některé z vás?
Jak jste to vše řešili? Dost mě to začíná obtěžovat…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
20781
24.4.22 13:12

No zajdi na urologii a nech si udělat pořádné stěry - i na mykoplazmata, chlamydie a podobné radosti.

držím palce ať je to brzo pryč.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
24704
24.4.22 14:09

Proč ne urologii? Umí to lépe vyšetřit a zacílit léčbu…
Jasně, když jednou za pět let chytím zánět močáku a zaberou atb od obvoďáka, tak bych se tam necpala, ale pokud je to častěji a nelepší se to, hurá na urologii. Od toho tam jsou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2805
24.4.22 14:24

Kvasinky jsi mohla mít z antibiotik. V moči jsi něco měla, že ti opět dali biseptol? Může tě to pálit a bolet právě, že je to podrážděné, ono to chvíli trvá, než se to po ATB srovná. Kup si probiotika, já si koupila i vaginální probioticke čípky.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
24.4.22 14:26
@reny14 píše:
Kvasinky jsi mohla mít z antibiotik. V moči jsi něco měla, že ti opět dali biseptol? Může tě to pálit a bolet právě, že je to podrážděné, ono to chvíli trvá, než se to po ATB srovná. Kup si probiotika, já si koupila i vaginální probioticke čípky.

Probioticke čípky mám zavádím poctivě od první dávky ATB ( každý den jeden večer ).

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
135
24.4.22 14:28
@reny14 píše:
Kvasinky jsi mohla mít z antibiotik. V moči jsi něco měla, že ti opět dali biseptol? Může tě to pálit a bolet právě, že je to podrážděné, ono to chvíli trvá, než se to po ATB srovná. Kup si probiotika, já si koupila i vaginální probioticke čípky.

Teď jsem volala do nemocnice, tam se mi delším rozhovoru Koukla sestra na výsledky v moči 10na4, směs bakterií, laborant tam psal opakovat moč, citlivost nedělali…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
848
24.4.22 16:07
@nevernamrcha píše:
Teď jsem volala do nemocnice, tam se mi delším rozhovoru Koukla sestra na výsledky v moči 10na4, směs bakterií, laborant tam psal opakovat moč, citlivost nedělali…

Chce to udělat odběr moči střední proud po omytí do sterilní zkumavky.
Nejlépe zajít na urologii, ať udělají i stěr z pochvy( vynechat čípky) a stěr z močové trubice.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat