Zánět šlach v levém zápěstí

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Motylek195
Nováček 1 příspěvek 04.02.19 14:50
zánět šlach levé zápěstí

Dobrý den, dne 26.12.2018 se mi rozjela bolest v levé ruce-šlachy, dne 31.12.2018 jsem byla na chirurgické ambulanci ošetřena pro zánět šlach, slachy mi jakoby otekaly protoze byly vypoulene a viditelne,, byl mi napsán nimesil chladit a klid v orteze, nezabíralo, obrátila jsem se na praktického lékaře a ta mě poslala na ortopedii. Bylo mi předepsáno diclofenac 75mg, které nezabírali a tak jsem šla na kontrolu 29.1.2019 kde mi byl udělán obstřik Depo-Medrolem+0,5% Marcain, dva dny po (ten den a ještě 2 dny) to bolelo mnohem více, poté se lehce uklidnilo, ale žádné zlepšení zánětu nepocituji, bohužel mi šlachy stale natekaji a v ruce citim skubani opet. chci se zeptat jestli je mozne ze treba jeste injekce zabere, nebo se mam obrátit na ortopeda znovu?? Háčkováním se neživím mám to pouze jako koníček, ale již dlouho jsem neháčkovala. Prosím jen o info nevíte někdo jak přesně zabírájí ty obstřiky? Jestli mam ještě počkat nebo zavolat ortopedovi, na obstřiku jsem byla 29.1.2019, dnes je to stejné jako když jsem s tím problémem šla poprvé k doktorovi. Nezabírají mi žádné prášky a chladím jak divá.. :? :? :? Děkuji

Na tento dotaz zatím nikdo nereagoval, buďte první!

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nejčastější chyby při usazování dětí do autasedačky

Téměř denně cestuje většina rodičů se svými dětmi autem. Snad žádný z nich by... číst dále >

Opepřete Valentýn lehce hříšnými kartami, stačí si je stáhnout

Valentýn je za dveřmi. Připravili jsme pro vás proto karty ke stažení, se... číst dále >

Články z Expres.cz

První láska ji odsoudila k neštěstí. Vilma Cibulková stále hledá s muži štěstí

Je krásná, talentovaná, charismatická, ale ani to nestačilo k tomu, aby by... číst dále >