Zápach po acetonu při průjmu?

2318
26.6.06 20:55

Zápach po acetonu při průjmu?

Ahoj,

syn právě prodělává střevní chřipku. Lékařka nám ráno předepsala Hylak forte a přísnou dietu (pouze rýže, mrkev, brambory a staré rohlíky). Režim dodržujeme, pouze pitný režim nám dělá dost velký problém. Nedávno jsem četla nějaké příspěvky o průjmech a tam se něco psalo o acetonovém zápachu při průjmu. Bohužel si to moc nepamatuju a příspěvky teď nemůžu najít. Syn je totiž i po sprše takto cítit. Je to ok?

Předem díky za Vaše názory

Lasička a Matýsek 18 m.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

860
26.6.06 21:05

ahoj, musi hodne pit, jinak je prave citit ten „aceton“

R.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ili
1486
26.6.06 21:17

Ahoj Lasicko,
nejsem odborník a nejsem si jistá, že zápach po acetonu souvisí s průjmem. Jen mám v práci kolegyňku, která má dceru diabetičku a vyprávěla mi, že právě zápach po acetonu je příznakem diabetu. Nechci tě nijak strašit, ale asi bych co nejdřív zavolala lékařce. Snad to nic nebude, ale pro jistotu… cukrovka není žádná sranda a já bych se teda bála.
Držím palečky ať to není nic vážného!
Papa

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3743
26.6.06 21:28

Většinou to bývá z nedostatku tekutin při průjmu. Zejména nyní při těch vedrech. Nechej malého překontrolovat u dr. Nás chtěla doktorka poslat na kapačky, dostali jsme půldne odklad a nakonec jsme to zvládli doma.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2318
26.6.06 21:30

Radulko,