Záporně vyřízená reklamace mobilu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
toma0105
Kecalka 104 příspěvků 71 inzerátů 07.08.18 20:50
Záporně vyřízená reklamace mobilu

Potřebuji poradit, včera jsem našla v emailu zamítnutí reklamace telefonu, který jsem reklamovala z důvodu nenabíjení se, nabíjel se pouze do 11%,prej se nejedná o výrobní vadu, telefon byl zakoupen v 12/2017,podo­týkám, že zhruba před 2 měsíci jsem reklamovala mobil staršího syna se stejnou závadou reklamace neuznána, telefony dostali na vánoce, kupované na stránkách Redandroid.Tak mi připadne, že tato firma, jede reklamace jako přes kopírák, vždy počká až se blíží konec 30 DENNÍ LHŮTY na vyřízení reklamace a pak napíšou, že dle jejich diagnostiky bla bla..to jako diagnostika trvá cca 30 dnů? Mě to trvalo cca 2 hodiny, že jsem zjistla že mobil stagnuje na 11%.To si mám dát jako telefon do vitríny, aby zůstal nepoužitý…nebo naco se tedy vztahuje záruka? Při reklamaci jiného telefonu před pár lety, ale taktéž nenabíjel, reklamaci bez problémů přijali a opravili. Zajímavé je, že výše zmíněná firma mi ještě do emailu připsala, že jestli budu chtít mobil opravit, mám se ozvat, samozřejmě opravu zacvakám :pankac: :pankac: S vyřízením reklamace nesouhlasím ale absolutně nevím, kam se obrátit pro radu, mám si zavolat na ČOJKU? Třeba tu bude nějaká dobrá duše a poradí. A aby toho nebylo málo, manžel má u stejné firmy kupovaný taktéž mobil, má ho cca půl roku a už mu nejdou určitá místa na displeji, nefunguje tam dotyk, budu opět reklamovat :think: :think: A už ted se bojím, že mi reklamaci neuznají. Máme smůlu na telefony nebo na firmu od které jsme je kupovali? Děkuji za jakékoliv rady, jsem totiž hrozně naštvaná, jak u nás fungují reklamace…

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Martha03
Kecalka 458 příspěvků 07.08.18 20:57

Za prvé poučení pro příště u nich již nic nekupovat. Napsala bych jim, že z tvé strany se zjevně jedna o vadu, která by měla být uznána a že pokud se tím nezačnou zabývat obrátíš se na ČOI. Dej jim nějakou lhůtu a pak to tam podej, víc s tím nezmůžeš. 30denni lhůta je ze zákona bez ohledu na to, zda lze udělat diagnostiku za 5 minut nebo 2 dny.

 
Helileli
Závislačka 2957 příspěvků 07.08.18 20:58

Obrátila bych se na autorizovaný servis značky telefonu. Tam ti telefon buď vyreklamuji nebo ti řeknou, že jde o šedý dovoz, se kterým nemají nic společného. A pak teda přes ČOI.
Tohle je jeden z důvodu, proč vždy nakupuju u velkých prodejců, kde mám jistotu, že výrobek je určený pro český trh a nebude potíž s reklamaci.
Případně můžeš nechat opravit jinde na vlastní náklady, ale pak už bude telefon zcela nereklamovatelny.

 
Andrea.Tom
Ukecaná baba ;) 1651 příspěvků 07.08.18 20:58

Tak ještě zmínit, co to je za značku telefonu, nebo firma u které jste jej pořizovali. Třeba by vám zde napsali lidí, kteří s nimi mají zkušenosti 8) Jinak to podle mě můžeš poslat někomu ještě na posouzení s tím, že ti to odmítli opravit i když je to v reklamační lhůtě a potom se s nima soudit nebo je minimálně tím vyděsit.. Ale pokud to nebyl zas tak drahý mobil, tak bych je spíš vystrašila Čoi.. Ale nikdy jsem toto neřešila, jen mě to tak napadlo, zdali by to nějak nešlo. (kdysi někdo psal, že dává něěco nějakému soudnímu znalci či komu a pak se soudil..) :) Mám ráda staré telefony.. Ty nové dneska nic nevydrží :D

 
zuza92
Zasloužilá kecalka 547 příspěvků 07.08.18 21:05

Ahoj, jak už tu někdo zmiňoval. Obrať se na autorizovaný servis ne na prodejce. Hlavně prodejna by také měla telefon odeslat do servisu na diagnostiku a ten by ti měl poslat vyjádření.

 
toma0105
Kecalka 104 příspěvků 71 inzerátů 07.08.18 21:07

Telefon byl do 3000,znacka Leago M 8,zkusím pohledat autorizovaného výrobce a zítra zavolám tam kde byl objednaný,čili Redandroid.Naštěstí mám dobrou vyřídilku a nenechám se jen tak odbýt :palec: pak přijde na řadu Čojka,už mi tam párkrát poradili.

 
vokishka
Extra třída :D 12750 příspěvků 07.08.18 21:09

Já tak reklamovala Xiaomi. Při telefonování jsem nikoho neslyšela, oni mě ano. První reklamace, neuznáno, jim se prý závada neprojevila. Já to doma zapla a 24 hodin byl telefon v pořádku, ale zvuk nebyl moc čistý. Pak to zase zdechlo.Takže znovu reklamace, nechala jsem toho chlapa, co to bral, si to vyzkoušet. Napsal to přímo do toho protokolu, že nic neslyší. A znovu zamítnuto, že se jim závada neprojevila. Když jsem to zapla, tak funguje, tentokrát neormálně, už asi dva měsíce. Takže je podezřívám z toho, že vždy udělali nějakou opravu, ale napsali, že ne, abych nemohla při třetí závadě chtít nový telefon.

 
toma0105
Kecalka 104 příspěvků 71 inzerátů 07.08.18 21:10
Telefon byl do 3000,znacka Leago M 8,zkusím pohledat autorizovaného výrobce a zítra zavolám tam kde byl objednaný,čili Redandroid.Naštěstí mám dobrou vyřídilku a nenechám se jen tak odbýt :palec: pak přijde na řadu Čojka,už mi tam párkrát poradili.
@Andrea.Tom píše:
Tak ještě zmínit, co to je za značku telefonu, nebo firma u které jste jej pořizovali. Třeba by vám zde napsali lidí, kteří s nimi mají zkušenosti 8) Jinak to podle mě můžeš poslat někomu ještě na posouzení s tím, že ti to odmítli opravit i když je to v reklamační lhůtě a potom se s nima soudit nebo je minimálně tím vyděsit.. Ale pokud to nebyl zas tak drahý mobil, tak bych je spíš vystrašila Čoi.. Ale nikdy jsem toto neřešila, jen mě to tak napadlo, zdali by to nějak nešlo. (kdysi někdo psal, že dává něěco nějakému soudnímu znalci či komu a pak se soudil..) :) Mám ráda staré telefony.. Ty nové dneska nic nevydrží :D

Přesně tak,dosud mám doma 10leté véčko,telefon nikdy reklamovaný a dosud funkční,dotykáče vydrží opravdu málo :pocitac:

 
zuza92
Zasloužilá kecalka 547 příspěvků 07.08.18 21:13

A jsi si jistá, že telefon nepřestal nabíjet kvůli mechanickému poškození? Např. že synovi neupadl? Neber to zle ale málo kdo to přizná, každý bude tvrdit „já ne to ono samo“. Oni těch telefonů opravují určitě spoustu a fakt to poznaji :)

 
smajlik345
Kecalka 468 příspěvků 07.08.18 21:34

@toma0105 není to telefonem je to firmou, která odmítá řešit slušně reklamace. Čoika ty nepomůže. V první řadě jim napíš email nebo dopis s tím že se s nimi snažít domluvit na vyřešení. Poté kontaktuj dtest pro mimosoudní řešení. Ty napíšeš problém oni budou kontaktovat firmu pro vyjadření a tak se budete bavit až dojdete k domluvě mezi oběma stranami. Může se stát že ale nebude daná firma komunikovat ( to se stalo mě ) takže kontaktovat adr čoi s němi už komunikovat musí a vyřidít si soudní znalecký posudek..Já takhle reklamovala, firma semnou nekomunikovala, přehazovali mě od jednoho k druhému ( těch firem tam bylo víc co v tom figurovali ) přes dtest se semnou odmítli bavit, kontaktovala jsem adr čoi ty mi řekli že je kontaktovat budou i bez znaleckého posudku, ale oni si mohou a nejspíš budou stát za tím že výrobek je bez vady. Takže posudek ten jsem poslala před adr čoi ( komunikovala jsem už jen s nimi, s firmou přes kterou jsem měla výrobek koupen jsem odmítla komunikovat ) za chvíli okamžitá odpověd z firmy že peníze mi budou vracené na učet. Problém jsem řešila 6 měsícu, poté co jsem odeslala posudek jsem měla do 3 dnu peníze na učtu

 
medunka23
Kelišová 7053 příspěvků 07.08.18 21:36

Jen dodám, ČOI můžeš pohrozit, ale ta celkem na výsledku vyděšení reklamace nic nezmění, zkontroluje správnost zápisu, nicméně většinou prodejce začne jednat. Jediný kdo může zvrátit výsledek reklamace, je soudní znalec. Na toho ale většinou nedojde, dost prodejců se lekne už té ČOI.

 
Annci
Zasloužilá kecalka 802 příspěvků 07.08.18 21:56

Na soudního znalce z mých zkušeností většinou nedojde proto, že soudní znalec sice potvrdí, že daná věc nefunguje, ale může být obtížné určit příčinu. A když znalec lidem dopředu popravdě sdělí, že posudek může vyznít i tak, že příčina MŮŽE být i na straně dotyčného, naprostá většina lidí couvne.

 
smajlik345
Kecalka 468 příspěvků 07.08.18 22:03

@Annci u mě stačilo že potvrdil že problém je v hardware a ne v software a tedy je přičina ve špatném notebooku a v součástkách které oni měnili a stejně to nepomohlo

 
Uživatel je onlinej.a.n.i1
Hvězda diskuse 63317 příspěvků 3 inzeráty 07.08.18 22:25

@toma0105 No, trochu muze byt problem v tom, ze na baterku je zaruka jen pul roku, takze pokud odesla ta, tak se uz nejedna o zarucni vadu.

 
toma0105
Kecalka 104 příspěvků 71 inzerátů 07.08.18 22:26
@zuza92 píše:
A jsi si jistá, že telefon nepřestal nabíjet kvůli mechanickému poškození? Např. že synovi neupadl? Neber to zle ale málo kdo to přizná, každý bude tvrdit „já ne to ono samo“. Oni těch telefonů opravují určitě spoustu a fakt to poznaji :)

Máme zkušenost,že konektor pro nabíjení se časem vyviklá,pak už tam nedrží,ale i „ono se to samo“ :think: taky občas zaslechnu

Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova

Paní Jana si ve svém životě prožila mnoho těžkých chvil. Příběh dvakrát... číst dále >

Podzimní čtení: Tyhle knihy vás v klidu nenechají

Podzim je ideální na to uvařit si čaj (nebo nalít dvojku červeného), zavrtat... číst dále >

Články z Expres.cz

Bude Bendig v porotě ankety Czech Singer? Jeho manažer mluví o podvodu!

Zpráva o tom, že Jan Bendig usedne v odborné porotě nově vzniklé ankety Czech... číst dále >

Nejodvážnější národní kroj všech dob? V tomhle poletí Šteflíčková na Miss Universe!

Pokud Lea Šteflíčková na nadcházející Miss Universe nenadchne svou krásou,... číst dále >

Články z Ona Dnes

Zpověď moderátorky: Proč ten porod tak moc bolí?

Prý to každá zvládne. Prý jsme stvořené proto, abychom porodily. Tak proč to... číst dále >

O 10 let mladší: Přece nesklouznu zpátky, kdy jsem byla vyžraná kisna

Drahomíra a Tomáš jsou kamarádi, kteří postrádají sebevědomí. Oba mají za... číst dále >