Zaslání zpětně sirotčího důchodu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Eldorádo19
Povídálka 16 příspěvků 05.04.18 18:55
Zaslání zpětně sirotčího důchodu

Dobrý den, obracím se na Vás pro radu.
Pobírám sirotčí důchod a kvuli mé chybě ve vyřizování mi byl zastaven na pár měsíců. V té době jsem samozřejmě studovala a studuji doteď. Podala jsem žádost o obnovení a zaslání částky zpětně na můj účet (v příloze potvrzení banky, že je opravdu můj).
Zajímá mě jestli tuto částku zašlou na účet matčin nebo můj (v té době jsem měla 18 let, takže je to jasný). Ptám se proto, že jsem nejistá. Moje matka se mi do toho cpe a přistihla jsem jak píše dopis ve kterém žádá o zaslání na svůj účet. Neptejte se proč, nemáme spolu dobrý vztah. To by bylo na další téma :roll:. Chci se jen ujistit zda tomu tak bude, stále nad tím přemýšlím a trápí mě to. Vím, že je to třeba hloupá otázka, ale chápete, že :think:. Děkuji za odpověď

Reakce:
PaníBovaryová
Závislačka 4223 příspěvků 05.04.18 18:59

Zajdi tam osobně s občanským průkazem 8o protože sousedce takto neposlali ošetřovné na manžela a pak zjsitila, že vnučka si tam zašla a nechala si to poslat sobě. Jak je to možné nevím

Eldorádo19
Povídálka 16 příspěvků 05.04.18 19:06

@PaníBovaryová
pobírám důchod z Rakouska, takže vše řeším přes poštu. V dopise jsem jasně napsala o zaslání na můj účet a také přiložila okopčeny občanský a to potvrzení banky, že se jedná o můj účet. Zákon v tomdle by měl být stejný s naším. A Rakušani si davaj pozor na papíry, ale stejne jsem nervózní :?. Potřebovala bych něčí zkušenost. Co kdyby náhodou, člověk nikdy neví.

lasička1
Echt Kelišová 8067 příspěvků 05.04.18 19:11

@Eldorádo19 Ty bydlíš sama, živíš se sama? Možná spekulace-ale co když studuješ, matka tě živí a je to pro ní existenční částka. Sirotčí důchod, ze kterého tě živí.

Eldorádo19
Povídálka 16 příspěvků 05.04.18 19:20

@lasička1