Zasnoubení po roce vztahu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.18 10:50
zasnoubení po roce vztahu

Ahoj, rada bych se zeptala na vas nazor, jsme spolu s pritelem oficialne rok, jinak se zname pres dva roky. Vztah mame hezky, zadne vetsi rozpory ani hadky, milujeme se. Nedavno jsme nejak narazili na tema svatba a jen tak jsme si o tom povidali, vyslo z toho, ze pritel nad tim uz ted vazne premysli a vpodstate si predstavuje, ze maximalne do dalsiho roku me pozada o ruku a tak do 2 let bychom se mohli vzit. Jak rikam mam ho rada a vim, ze s nim chci byt, ale stejne se mi to zda brzy, navic jeste studuju, bude mi 22, priteli 24. Mozna to moc resim, ale jen jsem tak premyslela, co bych udelala, kdyby me opravdu za par mesicu o ruku pozadal :D diky za precteni

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Tableta
Závislačka 4060 příspěvků 6 inzerátů 20.08.18 10:54

Rok není zas tak krátká doba. My se brali dřív než po roce, takže zasnoubení bylo logicky taky dřív :mrgreen: Jsme sezdaní skoro 4 roky, oběma je nám do 25. :)

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.08.18 10:56
@Anonymní píše:
Ahoj, rada bych se zeptala na vas nazor, jsme spolu s pritelem oficialne rok, jinak se zname pres dva roky. Vztah mame hezky, zadne vetsi rozpory ani hadky, milujeme se. Nedavno jsme nejak narazili na tema svatba a jen tak jsme si o tom povidali, vyslo z toho, ze pritel nad tim uz ted vazne premysli a vpodstate si predstavuje, ze maximalne do dalsiho roku me pozada o ruku a tak do 2 let bychom se mohli vzit. Jak rikam mam ho rada a vim, ze s nim chci byt, ale stejne se mi to zda brzy, navic jeste studuju, bude mi 22, priteli 24. Mozna to moc resim, ale jen jsem tak premyslela, co bych udelala, kdyby me opravdu za par mesicu o ruku pozadal :D diky za precteni