Zavodnění z prednisonu

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lexinka88
Nováček 5 příspěvků 31.05.19 20:21
Zavodneni z prednisonu

Zdravím vespolek! Je tady někdo, kdo má zkušenosti s užíváním prednisonu? Beru ho teprve měsíc, ze začátku jsem brala 60mg, teď už jen 40mg, každý měsíc uberu jednu tabletu. Jsem už teď ale ve fázi, kdy jsem otekla v obličeji, to by jeste šlo, ale nejvíc mi to sedlo do břicha a vypadám jak v 5.měsíci. Mám přítele, antikoncepci neberu. Stalo se někomu něco podobného? Děkuji moc za odpovědi. :srdce: :srdce: :srdce:

Reakce:
suzka1
Kecalka 289 příspěvků 1 inzerát 31.05.19 20:38

Já jsem prednison uzivala skoro rok a ztloustla jsem 10kg :pocitac: Někdy po x měsících užívání mi řekla paní v lékárně, že to žere draslík, a proto můžu mít chuť na sladké. Bohužel to tak bylo a nedalo se občas zastavit. Bohužel jsem to i tak brala s nadějí, že mi to pomůže k vysněnému mimi a nakonec jsem to vysadila a pomohly mi úplně jiné léky. Pokud se zavodnujes, doporucuju to probrat s dr, přece jen jde o kortokoidy a dneska bych užívání více zvážila..

Daisy86
Povídálka 49 příspěvků 31.05.19 20:40

Prednison jsem nikdy neužívala, ale při dlouhodobějším užívání to patří mezi bežné nežádoucí účinky. Ale asi když ho máš nasazený, má to asi důvod…

Lexinka88
Nováček 5 příspěvků 31.05.19 20:44

No právě za měsíc jsem už pribrala 5kg a kolik toho s nim je hrůza a těžko se jen ovladam :lol:.Kámoška viděla moji fotku bricha a říkala, že bych s tím asi měla zajít ke svému lékaři nevím…Jestli je to běžné až tak brutálně. :(

Lucka1111
Ukecaná baba ;) 1616 příspěvků 31.05.19 20:48

@Lexinka88 bohužel toto je běžný nežádoucí účinek kortikoidů. Máš vysokou dávku, jak se to sníží, tak se otoky zmírní. Užíváš k tomu draslík, vápník, vitamin D a něco na žaludek (helicid např.).

Lexinka88
Nováček 5 příspěvků 31.05.19 20:53

Vitamín D užívám jinak vlastně nic jen své léky…Každopádně děkuji za odpovědi, doufám, že to pak zase rychle splaskne, budu si muset koupit plavky vcelku na leto :lol: :lol: Moc děkuji. :palec:

mrs.starbucks
Stálice 52 příspěvků 31.05.19 20:53

Přesně jak píše @Lucka1111. Bohuzel nežádoucí účinek. Nech si k tomu od doktora napsat caltrate (vit. d a vápník) a ten draslík.

Lexinka88
Nováček 5 příspěvků 31.05.19 20:55
:hug:
Uživatel je onlinepannda
Kelišová 7019 příspěvků 37 inzerátů 31.05.19 22:00
@Lexinka88 píše:
Zdravím vespolek! Je tady někdo, kdo má zkušenosti s užíváním prednisonu? Beru ho teprve měsíc, ze začátku jsem brala 60mg, teď už jen 40mg, každý měsíc uberu jednu tabletu. Jsem už teď ale ve fázi, kdy jsem otekla v obličeji, to by jeste šlo, ale nejvíc mi to sedlo do břicha a vypadám jak v 5.měsíci. Mám přítele, antikoncepci neberu. Stalo se někomu něco podobného? Děkuji moc za odpovědi. :srdce: :srdce: :srdce:

Proč to bereš? na jakou diagnózu?

Lexinka88
Nováček 5 příspěvků 31.05.19 22:34

Crohnova choroba

Váš příspěvek
Reklama