Zavření škol a školek, už to nezvládám

Anonymní
25.2.21 15:11

Zavření škol a školek, už to nezvládám

Dneska to na mě padlo. Jsem učitelka a vadí mi, že chtějí zavřít i ty nejmenší. Mám druháky a ještě pořád vidím následky toho, že dětem chybí půlka první třídy.
Vím, že je spousta učitelek doma celou dobu, ale já to nedávala už loni. Mívala jsem migrény, zhoršil se mi zrak. Dneska mi je od rána fyzicky špatně. Navíc nevidím svetlo na konci tunelu. Řečem, že to je potřeba na 2-3 týdny nevěřím. Doufala jsem, že by se v březnu mohly děti vracet a teď toto. Doma mám sama děti, kterých se to dotýká. Starší je na prvním stupni a jsou dny, kdy je už apatický, včera odmítal jíst, že už ani hlad nemá.
Mladší je skolkovy. Tomu školka chybět nebude, protože se denně ptá, kdy konečně budeme doma. Ale školka mu prospívá. Potřebuje děti a režim. Prvních pár let si školku kvůli nemocem neužil. Teď budeme doma zase všichni. Mladší stráví celé dopoledne na TV, protože na něj nebude čas. Takže bude dělat scény, když se TV vypne. Zase nam zruší logopedii…
Po nocích budu vařit a opravovat práce dětí.
Aktuálně mám chuť se na všechno vykašlat a buď změnit práci, nebo otěhotnět, nebo cokoliv.
Rada neexistuje. A ano, vím, že na tom je hodně lidí hůř. Mně už chybí něco, na co se těšit. Čím se odměňujete a co těší vás? Jak povzbuzujete děti?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
63066
25.2.21 15:14

Mám devátaka a vidím, jak negativně se to na něm podepisuje.. Je to hrozná bezmoc.. A jestli budou doma i prvnaci, tak budu mít doma na online zase 3 děti a asi mě svihne, pac 1.,3. A 9.trida.. Otresny. Vůbec se nedivím, že mají děcka depky, mám je taky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7568
25.2.21 15:19

Jako je to mazec. A na všechny hrozně velká zátěž. A kdyby aspoň člověk měl důvěru ve řídící orgány a viděl nějaký smysl v těch opatřeních a to světlo na konci tunelu. Ale tady je hovno, všude kam se člověk podívá jen kopy sraček a s*račky kam člověk dohlédne.