Zbytečně se stresuji prací (učitelka)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 02.01.19 19:49
Zbytečně se stresuji prací (učitelka)

Dobrý den, jste tu některé učitelky? Jsem poměrně začínající učitelka, učím angličtinu a výchovu ke zdraví na druhém stupni zš. Mám svou práci ráda, hrozně mě baví a myslím, že jsem se našla a i metodicky jsem dobrá…