Zdravotní problémy a omluvení ze zkoušky na VŠ

Anonymní
14.5.21 07:17

Zdravotní problémy a omluvení ze zkoušky na VŠ

Dobrý den, potřebuji od vás poradit

Jsem studentkou prvního ročníku vysoké školy v Praze (dříve jsem studovala jiný obor a nyní změnila) a náhle jsem otěhotněla, v 8. týdnu mi zjistili, že plodu netluče srdce a týden zpátky jsem byla na vyčištění a odstranění z dělohy. Bylo to pro mě těžké psychické období a bohužel do toho mám teď ještě zkoušky. máme to na škole docela obtížné a už jsem se musela z jedné zkoušky, kvůli té operaci omluvit.
Bohužel mi došly komplikace a zánět močáku. Do včerejška jsem ležela v teplotách, zimnici a měla strašné křeče a dnes ráno se chystám jet na kontrolu, kterou už nechci odkládat, protože mám strach aby to nebyl zánět. (na jiný termín jsem se nemohla přehlásit, jelikož to už nešlo - hned jak se přihlásíme, nejde odhlásit co se týče ustních)

Nicméně, dnes mám zkoušku, která je velmi důležitá a je ustní a už jsem se zní omluvila. Mohu poslat i potvrzení o hospitalizaci ale nechci nějak uvádět problémy nebo o nich mluvit s někým cizím, snad mě chápete. A chci se zeptat, zda myslíte, že tohle normálně VŠ - konkrétně ta zkoušející pochopí, že musím jet do nemocnice.

Děkuji Vám všem, je to další nepříjmný problém a potřebuji uklidnit. Na mail mi paní magistra ještě neodepsala.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8045
14.5.21 07:20

Normalne bych rekla, o co slo, kor zenska to pochopi, nevim proc se stydis.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1665
14.5.21 07:34

U nás tedy musíme nahrát do systému omluvenku od Dr aby nám nepropadl termín.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5203
14.5.21 07:34
@Anonymní píše: