Zdravotní sestra - 1 rok studia na VŠ

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.11.18 20:09
Zdravotní sestra - 1 rok studia na VŠ

Dobrý den,
na internetu jsem přečetla, že byla schválena nějaká novela zákona, že zdravotním sestrám bude stačit jeden rok studia na VŠ s povinností mít SZŠ zakončenou maturitou. Nevíte zda to platí i v případě, že jsem zubní technik? Dala by se škola zvládnout při výchově batolete? Jednou bych chtěla pracovat jako zdravotní sestra - je to pro mě poslaní a vždycky mě tato práce fascinovala. Nevíte jak to tedy je? Máte někdo zkušenost nebo víte podrobné informace?

Reakce:
chaela
Ukecaná baba ;) 1393 příspěvků 2 inzeráty 23.11.18 20:24

Tak pokud je to tvoje životní poslání a vždy tě to fascinovalo, proč jsi to nešla studovat rovnou? Ja jssm treba vystudovala neco, co me strašně bavilo, ale teď mě to nějak opustilo a našla jsem se jinde. Ovšem bohužel někde, kde bez školy nemám šanci. Takže kdybych bývala věděla… A ty jsi už věděla.
Ale to je OT, promiň. Koukni na stránky příslušne VŠ a tam vždy píšou, co může absolvent daného oboru potom dělat. Ale teda o žádném ročním VŠ oboru nevím, leda celozivotko nebo jen nějaký kurz pořádaný danou VŠ.
Edit. Jak to tak znova čtu, píšeš, že teprve byla schválena novela zákona. Tak to asi potrvá, než nějaký takový obor vznikne, pokud už nevznikl a nečekal jen na schválení.

sagina
Echt Kelišová 7647 příspěvků 23.11.18 20:41
@Anonymní píše:
Dobrý den,