Zdravotní sestra v ambulanci-co může zaměstnavatel požadovat?

Anonymní
10.12.19 21:27

Zdravotni sestra v ambulanci-co může zaměstnavatel požadovat?

Ahoj, pracuju jako sestra v ambulanci u zubaře. Doteď to bylo tak, že já a doktor. Teď přišel zaměstnavatel s tím, že máme nevyužité prostory, proto přijal další
Zubařku, ale já budu pořád jedina sestra,(protože setry nejsou a nebudou)a běhat mezi oběma. Má na to právo? Co mám dělat, můžu se nejak bránit? Jednou tolik práce za stejný plat? Už tak toho mám vic nez dost a představa, že běhám mezi dvěma se mi vubec nelíbí. diky

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

2686
10.12.19 21:28

No pokud dokazete potom delat 2× vic prace, tak to ji tedka moc nemate :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
161
10.12.19 21:33

Záleží jak máte postavenou pracovní smlouvu a na počtu hodin.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.12.19 21:35

@kemeny13 no právě že hodiny v prac. smlouvě se měnit nebudou..prostě mi do stejné prac.doby hodí jednou tolik práce.. :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
161
10.12.19 21:38

No a druhý zubař bude mít stejné ordinační hodiny?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.12.19 21:39

Ano

• Nahlásit
  • Citovat
161
10.12.19 21:44

Takže pokud mám kmitat mezi dvěma ordinacemi sem tam /což asi nemám ve smlouvě/,
tak bych chtěla přidat. Nikdo po mně nemůže chtít jednou tolik práce za stejné peníze.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
10.12.19 21:50