Zdravotní škola Olomouc - praktická sestra

Anonymní
7.1.20 20:31

Zdravotní škola Olomouc - praktická sestra

Ahoj :) Byla bych moc ráda, kdyby mi někdo odpověděl na otázku ohledně střední zdravotní školy - praktická sestra :think: Moc bych tam chtěla jít, ale neustále mi kamarádky říkají, že bych tam musela přebalovat starší lidi a podobné věci :roll: Je to pravda? Moc by mi pomohl názor od někoho, kdo studuje/studoval praktickou sestru :kytka: Mockrát děkuji :)

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

191
7.1.20 20:58

Ano, mimo jiné budeš i přebalovat pacienty. Zajdi se podívat na den otevřených dveří do školy a zjisti si, co je náplní práce zdravotní sestry ;)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
7.1.20 21:04

Studovala jsem zdravku denní studium a pracuji jako praktická sestra, moc nerozumím otázce? Jako na praxi, jestli budeš přebalovat staré lidi? Budeš sestra takže ano na praxi se běžně provádí toaleta pacientů k ní patří i prebaleni pacienta pokud je na plenách :nevim: Nebo jestli budeš přebalovat v práci? No to asi závisí na tom kde budes pracovat u zubaře těžko :D Ale ano běžná setra u lůžka pacienty přebaluje vlastně každý kdo má ruce a nohy :D Ale já třeba pracuji na oddělení kde běžné pacienty neprebalujeme, ale pokud se stane někdo je převléknout musí :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
7.1.20 21:17

@Mirenka děkuji :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymní
7.1.20 21:18
@Anonymní píše:
Studovala jsem zdravku denní studium a pracuji jako praktická sestra, moc nerozumím otázce? Jako na praxi, jestli budeš přebalovat staré lidi? Budeš sestra takže ano na praxi se běžně provádí toaleta pacientů k ní patří i prebaleni pacienta pokud je na plenách :nevim: Nebo jestli budeš přebalovat v práci? No to asi závisí na tom kde budes pracovat u zubaře těžko :D Ale ano běžná setra u lůžka pacienty přebaluje vlastně každý kdo má ruce a nohy :D Ale já třeba pracuji na oddělení kde běžné pacienty neprebalujeme, ale pokud se stane někdo je převléknout musí :mavam: