Zdravotníci pod palbou

Anonymní
8.2.21 10:17

Zdravotníci pod palbou

Pracuji jako sestra na JIP. Nebudu tady plácat jak to máme těžké a bla bla… Je to naše práce. Práce kterou miluju. Poslední dobou se mnozí negativní reakce na zdravotníky. Jsem v šoku jak dokážou být někteří lidé zlí. Kde se to ve vás sakra bere?? Pokaždé když otevřu internet valí se to na mě že všech stran..Lžeme, fnukame, dostaneme přidáno, nestarame se o běžné pacienty, jsme arogantní, neempaticti, vymyslíme si diagnózy atd… Je to nestutecne demotivujici. Pokaždé si říkám jestli to máme zapotřebí? Jestli jednou odejdu ze zdravotnictvi, nebude to kvůli kovidu, platu ani špatným pracovním podmínkám. Bude to kvůli zle, zabskle národní povaze. Porad se mezi lidmi najdou dobre duše. A není vás málo. Nám stačí vlídné slovo, nic víc nechceme.. Jedna moje 80leta pacientka mi nechala po synovi přinést banány a mandarinky pro me děti. Abych měla s čím přijít domů…Brečela sem

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5325
8.2.21 10:35

Lidi už toho mají po krk, tak si to holt vybíjejí různě. Co se týče negativního pohledu na zdravotníky, tak tomu moc např. nepomáhají (alespoň v mých očích) ty tanečky na netu. Protože pak veškeré řeči, jak jsou zdravotníci vyčerpaní, unavení a padají na hubu,..berou za své. To je jako když by horníci nadávali, jak dělají přesčasy, jak toho kutání mají moc a nezvládají a pak si jen tak k tomu secvičili taneček - to by je pak nikdo nebral vážně. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6345
8.2.21 10:35

Tady bude veselo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
8.2.21 10:36