Zhoršení akné bez zjevné příčiny

1130
4.9.21 23:09

Zhoršení akné bez zjevné příčiny

Dobrý večer.
Během měsíce se mi zničeho nic velmi zhoršila pleť. Ale oprvadu z nuly na sto. Vůbec nic jsem nezměnila. Kosmetika stejná, antikoncepci neberu, jídelníček stejný, zaměstnání stejné, chlap stejný :-D, jen pleť strašná. Hnisavé akné v obličeji občas i na zádech. Je mi 34 a takto jsem vypadala naposledy v 15. Napadlo mě zajít k dontorovi ať mi zkontroluje hormony, ale pak mě ještě napadlo, že jsem začala jíst vitamíny centrum pro ženy.. právě jsem dojedla měsíční balení.. myslíte si, že je možné, aby to bylo z toho?! Stalo se to někomu zde? Děkuji za názor :-)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
494
4.9.21 23:13
@anahita píše:
Dobrý večer.
Během měsíce se mi zničeho nic velmi zhoršila pleť. Ale oprvadu z nuly na sto. Vůbec nic jsem nezměnila. Kosmetika stejná, antikoncepci neberu, jídelníček stejný, zaměstnání stejné, chlap stejný :-D, jen pleť strašná. Hnisavé akné v obličeji občas i na zádech. Je mi 34 a takto jsem vypadala naposledy v 15. Napadlo mě zajít k dontorovi ať mi zkontroluje hormony, ale pak mě ještě napadlo, že jsem začala jíst vitamíny centrum pro ženy.. právě jsem dojedla měsíční balení.. myslíte si, že je možné, aby to bylo z toho?! Stalo se to někomu zde? Děkuji za názor :-)

Asi z těch vitamínů, nebo nejsi těhotná?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1219
4.9.21 23:14

Po vitamínech může být… Tělo dosytilo, co mu chybělo, a začalo makat na 100 % - tudíž začalo i víc detoxikovat :nevim: Ale hormony bych zkontrolovat nechala kompletně, ty mě na začátku napadly jako první. Snad budou ok :kytka:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1130
4.9.21 23:28

Ne těhotná nejsem :-). Menstruaci mám jako hodinky už pár let. Vitamíny jsem si zakoupila, protože jsem se necítila dobře. Hrozně se mi třepily nehty, měla jsem pocit, že mi padají více vlasy, únava.. no taková jalová jsem byla… tak jsem to chtěla zkusit. Ale pleť byla ok. Něco mi to určitě dalo, protože nehty jsou krásné, konečně rostou.. ale ta pleť.. další balení si kupovat nebudu. Zajdu k mudr zkontrolovat hormony pro jistotu :-) ono ta únava a padání vlasů může být klidně i od toho. To mi nějak došlo až teď.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34465
5.9.21 06:56
@anahita píše:
Ne těhotná nejsem :-). Menstruaci mám jako hodinky už pár let. Vitamíny jsem si zakoupila, protože jsem se necítila dobře. Hrozně se mi třepily nehty, měla jsem pocit, že mi padají více vlasy, únava.. no taková jalová jsem byla… tak jsem to chtěla zkusit. Ale pleť byla ok. Něco mi to určitě dalo, protože nehty jsou krásné, konečně rostou.. ale ta pleť.. další balení si kupovat nebudu. Zajdu k mudr zkontrolovat hormony pro jistotu :-) ono ta únava a padání vlasů může být klidně i od toho. To mi nějak došlo až teď.
@anahita píše:
Ne těhotná nejsem :-). Menstruaci mám jako hodinky už pár let. Vitamíny jsem si zakoupila, protože jsem se necítila dobře. Hrozně se mi třepily nehty, měla jsem pocit, že mi padají více vlasy, únava.. no taková jalová jsem byla… tak jsem to chtěla zkusit. Ale pleť byla ok. Něco mi to určitě dalo, protože nehty jsou krásné, konečně rostou.. ale ta pleť.. další balení si kupovat nebudu. Zajdu k mudr zkontrolovat hormony pro jistotu :-) ono ta únava a padání vlasů může být klidně i od toho. To mi nějak došlo až teď.

Vitamíny to podle mě nebude. To je placebo. Pro jistotu bych si nechala udělat hormonální profil.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17107
5.9.21 07:09

@anahita Pises, ze jsi vitaminy zacala brat, protoze se ti zhorsily vlasy, nehty. Plet muze byt jen dalsi v poradi.
Mozna je to projev nejake nemoci :?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat