Zhubnout rychlou chůzí. Jde to?

Anonymní
20.4.21 09:17

Zhubnout rychlou chůzí. Jde to?

Prosím o radu. Dlouho jsem teď neměla pohyb, jakože fakt nulový pohyb. Doma na home office a dvakrát týdně nákup. Autem. Samozřejmě jsem trošku nakynula, ale chci zhubnout a nejlíp to zkusit rychlochůzí, až si trošku vymakám fyzičku, tak zkusit i běh, ale na to je ještě čas. Zhubl tak někdo? Mám fitness náramek, hlídám si tepovku, zatím se cítím po týdnu denní chůze moc dobře, akorát mě dost bolí v kříži, ale to je asi tím, že mám ztuhlé svaly od sezení..Budu ráda za vaše rady a zkušenosti.
btw denně zatím chodím tak 3-4 km, postupně chci zvyšovat, nechci to přepálit.

anonym kvůli známým :)

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16700
20.4.21 09:21
@Anonymní píše:
Prosím o radu. Dlouho jsem teď neměla pohyb, jakože fakt nulový pohyb. Doma na home office a dvakrát týdně nákup. Autem. Samozřejmě jsem trošku nakynula, ale chci zhubnout a nejlíp to zkusit rychlochůzí, až si trošku vymakám fyzičku, tak zkusit i běh, ale na to je ještě čas. Zhubl tak někdo? Mám fitness náramek, hlídám si tepovku, zatím se cítím po týdnu denní chůze moc dobře, akorát mě dost bolí v kříži, ale to je asi tím, že mám ztuhlé svaly od sezení..Budu ráda za vaše rady a zkušenosti.
btw denně zatím chodím tak 3-4 km, postupně chci zvyšovat, nechci to přepálit.anonym kvůli známým :)

Záleží na spoustě faktorů. Ale pokud nejsi vyloženě obézní, tak 3-4 km ti nepomůžou. Já chodím 2-3× týdně 7-8km skoro během a na váhu to má jen pramalý efekt (a to už jsem na hranici nadváhy s obezitou). Základem je skutečně se zapotit a zadýchat :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.21 09:23
@unuděná píše:
Záleží na spoustě faktorů. Ale pokud nejsi vyloženě obézní, tak 3-4 km ti nepomůžou. Já chodím 2-3× týdně 7-8km skoro během a na váhu to má jen pramalý efekt (a to už jsem na hranici nadváhy s obezitou). Základem je skutečně se zapotit a zadýchat :mavam:

To se právě snažím, jak jsem psala, snažím si hlídat tepovku a zatím se daří. Nicméně nechci hned od začátku najet na velké vzdálenosti, abych si spíše neublížila/neznudila se atd. protože já fakt skoro čtvrt roku nevylezla z domu, denně jsem měla třeba jen 700 kroků :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
16700
20.4.21 09:26
@Anonymní píše:
To se právě snažím, jak jsem psala, snažím si hlídat tepovku a zatím se daří. Nicméně nechci hned od začátku najet na velké vzdálenosti, abych si spíše neublížila/neznudila se atd. protože já fakt skoro čtvrt roku nevylezla z domu, denně jsem měla třeba jen 700 kroků :zed:

A ty se skutečně zapotíš a zadýcháš při chůzi na 4 km? Dáš to alespoň za 40 minut? Za mě je hubnutí z 80 % o jídelníčku, pohyb beru spíš jako něco pro své zdraví a psychickou pohodu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
14598
20.4.21 09:26

Kdyz k tomu upravis jidelnicek, tak ano.
Taky mi za ten covidovy rok neco narostlo :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.21 09:28
@unuděná píše:
A ty se skutečně zapotíš a zadýcháš při chůzi na 4 km? Dáš to alespoň za 40 minut? Za mě je hubnutí z 80 % o jídelníčku, pohyb beru spíš jako něco pro své zdraví a psychickou pohodu.

zadýchám se i u 1km když jdu svižněji. Mám opravdu slabou fyzičku a nejsem zvyklá chodit a navíc mám ne úplně nejlepší boty, ale snažím se. Věřím, že i silnější lidi mohou mít lepší kondici.

  • Citovat
  • Nahlásit
372
20.4.21 09:28

Efekt by to mohlo mít ve chvílí, kdy budete chodit alespoň hodinu v kuse a opravdu rychle. Držet se v tepové frekvenci kolem 140 tepů třeba.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
638
20.4.21 09:28

Denně nachodim tak 9 kiláků. Z toho tak 4 kilometry s kočárem rychlou chůzí. A na váhu to u mě vliv má takovej, že nepřibírám. Žeru co se mi zachce.Ono když ta chůze bude opravdu rychlá, tak možná něco spálíš. Ale klíč k úspěchu bude i ve stravě :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2901
20.4.21 09:29

Rychlou chuzi se zhubnout v zacatku da, ale pridej denne tak na 7km a kazdy tyden to zvysuj, tim fakt nic neprepalis, 3-4km je fakt malo a divila bych se, kdyby to nejaky efekt melo. A jeste bych k te chuzi pridala 2× tydne 30 min posilovani, at se zpevnis a trochu vytvarujes. A samozrejme uprav jidelnicek. Postupne bych z rychlochuze prechazela na beh, az ziskas trosku fyzicku. At ti odhodlani vydrzi! :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.21 09:30
@zaludova píše:
Efekt by to mohlo mít ve chvílí, kdy budete chodit alespoň hodinu v kuse a opravdu rychle. Držet se v tepové frekvenci kolem 140 tepů třeba.

hmm, náramek i aplikace mi ukazují, že 140 je už anaerobní pásmo, což je moc, a pro takové klasické hubnutí ne moc vhodné a na dlouhou metu neudržitelné, protože tělo nemá kyslík. Před léty mi to říkala i fitness trenérka na trénincích a ke konci jsme málem zvracely…snažím se držet trochu níže, to je pravda.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.21 09:31
@Ernais píše:
Rychlou chuzi se zhubnout v zacatku da, ale pridej denne tak na 7km a kazdy tyden to zvysuj, tim fakt nic neprepalis, 3-4km je fakt malo a divila bych se, kdyby to nejaky efekt melo. A jeste bych k te chuzi pridala 2× tydne 30 min posilovani, at se zpevnis a trochu vytvarujes. A samozrejme uprav jidelnicek. Postupne bych z rychlochuze prechazela na beh, az ziskas trosku fyzicku. At ti odhodlani vydrzi! :hug:

děkuji! Určitě mám v plánu přidat :) jen si taky říkám, že pro tělo, které absolutně nic nedělalo je šok i ty 4 km :mrgreen:

  • Citovat
  • Nahlásit
16700
20.4.21 09:31
@Anonymní píše:
zadýchám se i u 1km když jdu svižněji. Mám opravdu slabou fyzičku a nejsem zvyklá chodit a navíc mám ne úplně nejlepší boty, ale snažím se. Věřím, že i silnější lidi mohou mít lepší kondici.

Tak to bych spíš počítala, že si takhle zlepšíš kondičku, ale váha dolů nepůjde, ba naopak možná něco málo přibereš na svalech :nevim: Jestli chceš svižně chodit, kup si pořádné boty. A ujasni si, zda chceš hubnout nebo zlepšovat kondičku. Máš v tom kapku bordel.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
20.4.21 09:33
@unuděná píše:
Tak to bych spíš počítala, že si takhle zlepšíš kondičku, ale váha dolů nepůjde, ba naopak možná něco málo přibereš na svalech :nevim: Jestli chceš svižně chodit, kup si pořádné boty. A ujasni si, zda chceš hubnout nebo zlepšovat kondičku. Máš v tom kapku bordel.

proč si myslíš, že v tom mám „bordel“? Nemyslím si. Cíl je zhubnout, ale představ si člověka, který dejme tomu 3 měsíce seděl/ležel doma. Je logické, že není trénovaný na zátěž, která mnoha lidem přijde i normální. Na to abych denně ušla 10 km a další dva dny fungovala prostě ještě nemám, psala jsem to v úvodním příspěvku.

  • Citovat
  • Nahlásit
931
20.4.21 09:33

Já chůzí něco málo zhubla, ale mě šlo spíš o zlepšení fyzičky než o hubnutí. Bylo mi vždycky potom hrozně fajn. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
231
20.4.21 09:33

Chodila jsem denně 20 000 kroků a za 7 měsíců nezhubla nic. Chodila jsem rychle, je ale fakt, že jsem štíhlá (BMI budu mít do 20). Kamarádka se nehýbá za 3 měsíce má 7 kilo dole. Všechno je to o jídle.

Od ledna chodím běhat 12 km 4× týdně a to můžu říct, že od ledna mám dole 2kg. Ale trošku hlídám i jídlo, pravda.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat