Živnost - kosmetické služby

Anonymní
9.4.20 14:21

Živnost - kosmetické služby

Ahoj všem, mám prosbu.
Chtěla bych si udělat živnost na kosmetické služby přesněji prodlužování řas. Pro info jsem ještě student (letos maturuji), studovala jsem jiný obor než je kosmetika. Zajímalo by mě zda s tím má někdo zkušenost, kolik při takovém to podnikání platíte zdravotní a sociální. A zda je to vůbec možné, když na to nemám vzdělání????

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
78219
9.4.20 14:27

Zda je to mozne bez vzdelani netusim, ale socialni a zdravotni se plati podle zisku, pokud u toho nebudes pracovat, tak je kazde minimalne nejakych 2500, takze celkem cca 5000 mesicne.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.4.20 14:57

@j.a.n.i1 děkuji za info!

• Citovat
  • Nahlásit
3288
9.4.20 15:55

Ano, minimální odvod zdravotního + sociálního je cca těch 5000,– / měsíčně :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
9.4.20 16:06

@shadowbabe tak to děkuju a náhodou nikdo nevíte jak je to s tím založením živnosti a takhle?

• Citovat
  • Nahlásit
15264
9.4.20 17:25
@Anonymní píše:
@shadowbabe tak to děkuju a náhodou nikdo nevíte jak je to s tím založením živnosti a takhle?

zadej si do googlu heslo jak založit živnost. určitě ti vyjede spousta odkazů

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15264
9.4.20 17:27
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3288
9.4.20 20:00

Stačí jít na Živnostenský úřad, poplatek je 1000,– ( teda, pokud není změna ) a požádáš si o založení živnosti ;) Myslím že to bude spadat pod Kosmetické služby, nebo tak nějak, ale to už byste řesili na místě :palec:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Pvln34
9.4.20 20:41

Nezabúdaj ale na dane, to co ti klientky zaplatia este musis zdaniť, nakúpiť z toho nový materiál, atď ;)