Zkušenost s panpanacek.cz. DÁVEJTE POZOR!!

16.12.19 13:31

Zkušenost s panpanacek.cz. DÁVEJTE POZOR!!

Dobrý den,

rád bych s Vámi sdílel svou zkušenost s nákupem na internetovém obchodu www.panpanacek.cz. Jelikož se to týká dětského nábytku, přišlo mi toto fórum jako ideální místo. Pro ty, kterým se nebude chtít číst: ESHOP NEDOPORUČUJI!

Před cca třemi měsíci žena zakoupila a obratem uhradila dětskou postýlku. Doba dodání byla 28 dní a chtěla ji nalakovat do odstínu břízy. (nijak jsme nebyli upozornění, že to termín dodání prodlouží).
Po uběhnutí více jak měsíce jsem kontaktovat majitele s žádostí o informaci jak to vypadá s dodávkou. Poměrně příjemný pán mi sdělil, že se moc omlouvá, že toho má hodně, ale že postýlka je zrovna v lakovně. Slíbili, že do konce týdne máme postýlku doma.
Po 14 dnech jsem opět volal. Tentokrát mi to zvedla již ne příliš příjemná manželka majitele a řekla mi že obvykle dodání je do 28 dní a ať ji to sepíši do emailu, že večer odpoví… a neodpověděla.
Po dalším týdnu jsem poslal výzvu k plnění, nebo vrácení peněz. Obratem přišel email s omluvou a informací, že do 14 dnů nám postýlku doručí, i kdyby měla přijet sama osobně. Toto jsme odsouhlasili s lehkou prodlevou, ale bavíme se tady o dnech. Byl nám dán termín konec listopadu… a zase nic.
Minulý týden jsem opět volal s dotazem na stav objednávky a bylo mi řečeno že postýlka je připravená a že ve čtvrtek nám pošle číslo zásilky a v pátek ji máme doma…
Nevěřili by jste, ale byla to další lež. Dnes mi paní jen suše přes SMS oznámila, že rozeslali hromadný email, že postýlka do ledna nebude a buďto máme počkat, nebo objednávku zrušit.

Je mi špatně z lidí jako jsou tito. Sám podnikám a někdy si na sebe ušiji termínový bič, ale tohle lhaní se mi hnusí. Jedná se o blbé 2tis a postýlku nám vyrobí truhlář, ale štve mě to množství času které mi mohli ušetřit kdyby nelhali.

Pokud někdo zvažuje nákup nábytku na www.panpanacek.cz nebo (prý jich mají více) tak si to pořádně rozmyslete!!!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1281
16.12.19 14:13

Také řešíme něco podobného, dva měsíce čekáme na zboží…nejprve přišlo ale špatně zabalené tak bylo rozbité, manžel ho od pošty tedy nepřevzal (chyba odesílatele )…pan slíbil že pošle nové a od té doby jen dohady, výmluvy že nemůže sehnat tak velkou krabici, pak že je do večera v práci nemůže na poštu a minulého týden nám dokonce řekl ať ho pořad neuhanime. :roll: V pátek volal přepravce že zboží má, snad tento týden už doručí, jsem tedy zvědavá jak to odpadne.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6755
16.12.19 14:29

Jako má být od začátku pravdomluvný a narovinu říkat jak co stíhá a nestíhá. Když řekne, že toho má nad hlavu a že to bude tak do dvou měsíců. Tak víte na čem jste. Ale tohle nekonečné vyloženě lhaní, jen aby se nerušila objednávka a on nemusel vracet peníze je k :poblion:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1652
16.12.19 18:46

Taky tohle chování nesnáším.. Velebnosti jdu blejt.. :cert: :poblion:
Jinak rok zpátky jsme si objednali sedačku na eshopu, taky měli dodací lhůtu cca 6 týdnů a bylo z toho týdnů 10-12, teď nevím přesně, ale vykomunikovala jsem slevu cca 2 tisíce, takže aspoň něco.. ;)
Ale tady tohle jednání.., to bych objednávku zrušila a chtěla zpět peníze :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.12.19 20:53

Naše zkušenosti s panpanaček.cz

Ze zmíněného eshopu jsme objednali také postýlku. Nám přišla v relativně dobrém termínu cca. 30dní. Kvalita zpracování byla výborná. Až jsme se za tu cenu divili. Je ale pravdou, že jsem s pánem mluvil a taky mi říkal, že objednávek je hodně. Nicméně u nás spokojenost. :mavam: :mavam: Ale určitě souhlasím s tím, že je nutné dávat správné informace.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7.1.20 22:11

Pozor nevrací peníze

Máme ještě horší zkušenost. Objednali jsme učici vež, ktera přišla v tak otřesné kvalitě (vyčuhující šrouby, ostré nevysmirkovane hrany apod.), že jsem ji hned ten den poslala zpátky s odstoupenim od smlouvy. Vice jak dva měsíce mi dluzi penize, vzdy kdyz se s Karolínou Koblmüllerovou nebo s jejím manželem spojim, na něco se vymluvi a řeknou, ze to hned pošlou… a nic. Normálně mě okradli a budu se branit předsoudni vyzvou, případně soudem.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7.1.20 22:40

Přestalo mi vyzva

@Petruse232
@Petruse232 píše:
Máme ještě horší zkušenost. Objednali jsme učici vež, ktera přišla v tak otřesné kvalitě (vyčuhující šrouby, ostré nevysmirkovane hrany apod.), že jsem ji hned ten den poslala zpátky s odstoupenim od smlouvy. Vice jak dva měsíce mi dluzi penize, vzdy kdyz se s Karolínou Koblmüllerovou nebo s jejím manželem spojim, na něco se vymluvi a řeknou, ze to hned pošlou… a nic. Normálně mě okradli a budu se branit předsoudni vyzvou, případně soudem.

Dobrý den,

doporučuji co nejdříve poslat výzvu k plnění, tedy vrácení financí. Pokud nebude splněna, nasleduje mimosoudní řešení přes Českou obchodní inspekci. Ta už může udělovat pokuty. Rovněž svůj problém určitě zapište na www.vasestiznost.cz kterou spravuje dTest. Pokud si nevíte rady, napište mi soukromou zprávu, pošlu Vám vzory. Tyto kroky jsou zdarma a mohou být řešeny online.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8.1.20 12:41
@TomasHubik píše:
@Petruse232

Dobrý den,

doporučuji co nejdříve poslat výzvu k plnění, tedy vrácení financí. Pokud nebude splněna, nasleduje mimosoudní řešení přes Českou obchodní inspekci. Ta už může udělovat pokuty. Rovněž svůj problém určitě zapište na www.vasestiznost.cz kterou spravuje dTest. Pokud si nevíte rady, napište mi soukromou zprávu, pošlu Vám vzory. Tyto kroky jsou zdarma a mohou být řešeny online.
:andel:
Moc Vam děkuji Tomáši za rady, učiním to tak. Ještě jednou velké diky!
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1342
9.1.20 21:16

Proč v této diskuzi píší jen nováčci? :lol: :lol: :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.1.20 16:06

podobna zkušenost

Kdyby takove recenze byli, uz min.rok kdy jsem si postylku obednavala, tak se na to vykaslu, na fotkach to vypadalo nadherne a ja byla proste nadsena, takovou jsme si predstavivali, obednavali sme 14.8…dodaci lhuta cca 28 dni…psali…no vzesli z toho ze mi prisla tento tyden, jestli na me zapomneli, nebo meli toluk prace dobry, ale prece nemuzu poslat po pulroce cekani zakaznikovj odflaklou praci? celou dobu, sem jejich vymluvy, neodepisovani na emaily, chapala jsem, ze pres vanoce toho maji moc, pry maji vice eshopu, to bych to chtela videt…kdyz nezvladaji ani tento. postylka prisla v dost blbem stavu, chteli sme prirodni, ale urcite ne aby na kazdem prkne byli suky zalepene cimsi, vsude trisky, neopracovane diry na srouby, vypadava prkno z bocni strany, navic je kriva ta strana, plus 2 veci tam chyby uplne, jo a jeste takovy bonus, mela sem to obednane na dobirku, zapomeli dobirku napsat do dodejky takze mi prisel balik s postylkou zadarmo( zabalene to bylo jen ve folii a uvnitr letaly sroubky, od toho je to asi tak obouchane),no penize jim mam tedy poslat po prijezdu zbylich veci k postylce, necham si ji, aoe budu ji muset opravit, proto sem si rekla o 900kc slevu…sice bych brala uprime vic…mela stat 4t. a mam poslat 3t. no, ani a to to bohuzel nestalo, manzel by ji postavil sam ale chtel si usetrit cas…no neusetrilo to ani cas, ani nervy a ani penize…je mi to velice lito protoze sem do jejich vyrobku vkladala velke nadeje :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.1.20 16:17

@Kristynka22 možná jsou to lidé co sem běžně nechodí a téma jim při hledání řešení vyskočí :nevim:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
30.1.20 19:23

@MartinaVel Dobrý den, vidíte mi máme pravděpodobně podobnou postýlku ze stejného eshopu a jsme spokojeni. Usuzuji že máte domeček. Vypadáto tak, vzhledem k té bočnici. Termín nemohu posoudit, ale pokud čekáte takto dlouho tak to dobře není. Fotky které jste nafotila jsou některé zarážející například hned ta první. Vůbec nevím na kterém díle byla. Jelikož volnou tyčku jsme tam měli jenom jednu a to vzpěru stříšky. Rozhodně nebyla takhle tenká. Bočnici máme stejnou a nějak tam nevidím problém. A co se týká poslení fotky, tak to je přece normální kaz ve dřevě, jelikož sám dělám v dřevoprodeji tak vím, že je to standartní věc. Nic neobvyklého. Pokud vám přišla zabalená ve folii, tak to není nic moc. Nám přišla ze spodu a o boku vystalná kartonem a ještě byla opřená ze spod na takových tyčkách. Což ostatně vypadá jeko ta první fotka. Nechci určitě obchod obhajovat, ale my jsme byli opravdu spokojeni a nebyl problém a rád tedy hodím naopak kladou recenzi. Ale jak jsem podotknul, nemohu posoudit termín. :mavam:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.1.20 19:45

chapu

Tak, prvni fotka je prej podestylka pri preprave, pry k tomu nepatri, cili strizku to vzrchni prkno vubec nemame, budou to posilat na vic, ano je to bezny kaz na dreve, ale potom to nemohu prodavat jako prvni jakost…kdyz je v tom dreve zalepena hneda dira, to se na me nezlobte, navic teda to jejich jednani, rikam strasne nerada pisu spatnou recenzi, proc myslite ze jsem cekala pul roku a nevykaslala sem se na to, vazne jsem verila ze prijde aspon pevna hezka postylka a misto toho mi vypadava prkno v bocnici, strizka bez prkna nevypada dobre, vsude je to obouchane…no proste verim ze kdyz nespechaji a maji ma vyrobky cas…takto muze byt urcite skvele za ty prachy…ale bohuzel na muj asi nemeli tolik casu..nebo nevim aoe uolne to odflakli

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1281
30.1.20 21:16

@MartinaVel jako tohle je hrozná prasarna, já bych to rehlamovala a hned! To snad nemohou myslet vážně že toto pošlou :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
30.1.20 22:42

@MartinaVel Dobrý večer paní Velískova, nebo pane Kubíku, prosíme, pokud píšete negativní recenzi, tak uveďte veškeré pravdivé skutečnosti. Tento příspěvek byl přidán ex post po Vaši komunikaci na Fb, kde vše bylo řešeno. První a pátá fotografie zde je fotografie pouze výplně postýlky jako podpěra, aby se při přepravě nehybala. Tím, že se jedná o masivní dřevo, tak to bohužel obsahuje suky, to jsou ty Vámi zmíněné hnědé cosi. Bohužel pořád je to dřevo že stromů a dodavatelé materiálu nejsou vsemocni, aby vše dokázali vypravit tak, aby zde nic nebylo. Souhlasíme s vypadlo příčkou v bočnici. Postylka byla zespodu obalena 3kusy kartonu, ktere se prekryvaly a kompletně schovaly postýlku, zvrchu byla obalena dveřmi kusy kartonu a to vše prebaleno střech fólií. Kování bylo zabaleno do plastového pytlíku pridelaneho na část postýlky izolepou. Co se týká reklamace, dnes Vám bylo napsáno, že žádáme o zabalení do původního obalu, fotografie vč. Polepky s Vaším jménem od přepravce máme zdokumentovane, a že v pondělí si pro něj dopravce přijede, toto jste odmítli. Opravdu žádáme, pokud dáváte negativní recenzi, tak pravdivou. A termín objednávky byl 23.9.S pozdravem Koblmullerova PanPanáček

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat