Zkušenost se stránkou dekorativní-ozdoby?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Gabriella1
Nováček 3 příspěvky 25.01.19 20:52
Zkušenost se stránkou dekorativní-ozdoby - jedná se o podvod?

Zdravím, chtěla jsem se zeptat jestli někdo nemá nějakou zkušenost se stránkou dekorativni-ozdoby.cz?

Nabízejí kompletaci ozdob z domova, nejdříve vám zašlou první sadu na výrobu a až při převzetí můžete zaplatit vratnou zálohu 2160kč. Poprvé to není hned na účet ale dostanete rovnou materiál, návod atd.. Jen mě zajíma jestli to i tak může být nějaký podvod nebo ne. Jsem studentka a brigády v mém okolí úplně nejsou.. Děkuju předem za nějaké reakce a rady. 8) přikládám i dokument co mi byl zaslán.

Reakce:
Twixinka
Ukecaná baba ;) 2068 příspěvků 6 inzerátů 25.01.19 20:58

Dobry pokus @admin

AnastazieB
Echt Kelišová 8513 příspěvků 25.01.19 21:04

Těžko to může být brigáda, když po tobě chtějí nejdřív zaplatit… Vlastně to brigáda je, ale pro ně a bez práce ;) :mrgreen: .

Gabriella1
Nováček 3 příspěvky 25.01.19 21:09

@Twixinka asmin :mrgreen: ??
Vím, že se to tu řeší často, proto nevím kam jinam napsat o nějaké zkušenosti, či recenze.

Twixinka
Ukecaná baba ;) 2068 příspěvků 6 inzerátů 25.01.19 21:18

@Gabriella1 patri to pod firmu Selvnitech a jak tady na emiminu,tak na internetu jsem nasla spoustu negativnich zkusenosti a jedna se jednoznacne o podvod,takze si jsi nejake nove tupe hlavy lovit jinam :poblion:

Gabriella1
Nováček 3 příspěvky 25.01.19 22:45

@Twixinka já se chtěla zeptat na zkušenosti, ne nikomu nic nabízet:sweat_smi­le:

admin
Extra třída :D 11565 příspěvků 26.01.19 06:27

Dobrý den,

@Twixinka Díky za upozornění. Myslím, že teď díky všem reakcím mohu tuto diskusi ponechat jako užitečnou :)

Krásný víkend všem :mavam:

Josefina

Twixinka
Ukecaná baba ;) 2068 příspěvků 6 inzerátů 26.01.19 07:55