Reklama

Zkušenosti s proteinovou dietou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Barborika
Zasloužilá kecalka 810 příspěvků 19.12.16 16:08
Zkušenosti s proteinovou dietou

Ahojda, prosím o zkušenosti s touto dietou, případně odkaz na chytré www. stránky s komplexnějším jídelníčkem či knihu. Potřebuji zhubnout a slyšela jsem jen ve zkratce v televizi o této dietě. Díky :)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Reakce:
 
Františka85
Zasloužilá kecalka 709 příspěvků 19.12.16 16:27

Z dlouhodobého hlediska neudržitelná, jistý jojo efekt a strašný prdy 8)

 
zuzina_85
Povídálka 21 příspěvků 19.12.16 16:49

Stejně jako Františka, nedoporučuji, nadměrný příjem bílkovin přitěžuje ledvinám, spíš přímo než bílkovinovou dietu zkus snížit sacharidy (cukr, sladké, těstoviny, pečivo brambory…) :)

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 17:07

Doporučovala bych konzultaci s dobrým výživovým poradcem a sestavení jídelníčku na míru. Já to tak měla a mohla jsem jíst v podstatě vše - včetně pečiva (i kmínový chléb), sladké (ovesná kaše). Snídaně např. ovesná kaše, chléb se šunkou, jogurt s müsli apod, svačina - ovoce, jogurt apod., k obědu normální jídlo (rajská, guláš, kuře, ryba, rýže, brambory… plus zelenina), svačina (pečivo se šunkou, cottage, zelenina) a večeře (zelenina, někdy i vejce, šunka, maso). 5 jídel denně (rozmezí cca 3 hodiny) a řádný pitný režim. Samozřejmostí je i zdravá příprava jídla a pohyb.
Já měla jídelníček sestavený na míru, 3× týdně pohyb a za dva měsíce dvě kila v tucích dole (přes pás 12 cm). Z tohoto důvodu anonym - nikdo nemusí vědět, jak jsem na tom.

 
Avocadka
Kecalka 251 příspěvků 19.12.16 17:46
@Anonymní píše:
Doporučovala bych konzultaci s dobrým výživovým poradcem a sestavení jídelníčku na míru. Já to tak měla a mohla jsem jíst v podstatě vše - včetně pečiva (i kmínový chléb), sladké (ovesná kaše). Snídaně např. ovesná kaše, chléb se šunkou, jogurt s müsli apod, svačina - ovoce, jogurt apod., k obědu normální jídlo (rajská, guláš, kuře, ryba, rýže, brambory… plus zelenina), svačina (pečivo se šunkou, cottage, zelenina) a večeře (zelenina, někdy i vejce, šunka, maso). 5 jídel denně (rozmezí cca 3 hodiny) a řádný pitný režim. Samozřejmostí je i zdravá příprava jídla a pohyb.
Já měla jídelníček sestavený na míru, 3× týdně pohyb a za dva měsíce dvě kila v tucích dole (přes pás 12 cm). Z tohoto důvodu anonym - nikdo nemusí vědět, jak jsem na tom.

Můžu se zeptat z jaké nad/váhy jsi hubla? Nechci Tě vůbec urazit, ale za dva měsíce jídeláku a cvičení mi to přijde docela málo :think:

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 17:58

@Avocadka, určitě se neurazím. :) Z 70 kg jsem zhubla na 67 kg. Možná ti to příjde málo, ale 2 kg byly jen tuky. Vytvořily se mi taky svaly (něco také váží), což bylo potřeba. Postava se začala formovat a nastartoval se metabolismus a to byl cíl (já předtím v podstatě nejedla a vše se mi ukládalo). Nejsem už nejmladší a po gynekologické operaci (poté jsem zaznamenala velký nárust váhy). Což dělá také svoje. Ideální úbytek váhy je 0,5 až 1 kg týdně s tím, že někomu se váha nehýbe delší dobu a pak dá dolů např. 5 kg. Po dvou měsících se to teprve začíná projevovat. Navíc, když hubnu pomalu, tak snižuji možnost jojo efektu. A co víc: rozhodně nekončím. ;)
Trenérka i výživová poradkyně jsou spokojené. A já nakonec také. Už jen těch 12 cm v pase (na jiných místech byly také úbytky, ale ne tak velké) je pěkný výsledek.

 
Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 18:04

@Avocadka, svým prvním příspěvkem jsem jen zakladatelce chtěla říci, že hubnout se dá i když bude jíst normálně. Diety jsou na prd - jak se přestanou držet, je vše zpět. Jím opravdu normální jídla a porce, které jsem dřív vůbec nesnědla. Nemám ani chuť na sladké. Chci dál hubnout a hlavně: udržet si váhu. Aspoň do přehodu.

 
Avocadka
Kecalka 251 příspěvků 19.12.16 18:37
@Anonymní píše:
@Avocadka, svým prvním příspěvkem jsem jen zakladatelce chtěla říci, že hubnout se dá i když bude jíst normálně. Diety jsou na prd - jak se přestanou držet, je vše zpět. Jím opravdu normální jídla a porce, které jsem dřív vůbec nesnědla. Nemám ani chuť na sladké. Chci dál hubnout a hlavně: udržet si váhu. Aspoň do přehodu.

Tak to je super, gratuluji :kytka: Hlavně k super změně životního stylu. 12 cm přes pas je super, spíš mě zarazila ta dvě kilča tuku jenom, ale ono to chce všechno čas. Znám to sama :kytka:

 
PetrušeKl
Ukecaná baba ;) 2039 příspěvků 19.12.16 19:49

Zakladatelko, je to samozřejmě tvoje věc, ale proteinová dieta je vážně špatný nápad. Mám okolo sebe několik lidí, kteří sice krásně a rychle zhubli, ale velmi velmi rychle měli vše zpět, případně ještě víc. Já jsem od začátku srpna zhubla něco přes 12 kila - začala jsem aspoň 3× týdně sportovat a dodržuji zdravou stravu (kamarádka se tomu věnuje, dala mi základní tipy). Ale chce to vše s rozumem a vydržet!!

 
Ou
Závislačka 4997 příspěvků 19.12.16 21:36

@Barborika leda si zničíte ledviny a nebo utratíte tisíce korun za zaručený jojoefekt.

Potřebujete změnit životní styl, který vás k nadváze dovedl, ne hledat zázračnou dietu.

Komplexně změnit - strava a pohyb jsou jen menší části, také je potřeba řešit spánek a kompenzaci stresu a také pochopit psyhcologické aspekty proč si dosavadním životním stylem ubližujete.

 
Luboš P
Zasloužilá kecalka 561 příspěvků 01.07.18 14:23

Já bych doporučoval diskuze o dietách odsunout tak o rok. Téměř všechny diety fungují, ale co dál? „a při správné životosprávě ani jojo“ ano, ale při správné životosprávě se dá hubnout bez diety (pomalu, ale jistě).

 
ludmilaadamkova
Zasloužilá kecalka 948 příspěvků 15.09.18 22:23

Staci stahnout sacharidy s mirne zvysit proteiny a zdrave tuky…ale tak aby se na tom normalne dslo fungovat.

 
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33018 příspěvků 10 inzerátů 16.09.18 11:39
@ludmilaadamkova píše:
Staci stahnout sacharidy s mirne zvysit proteiny a zdrave tuky…ale tak aby se na tom normalne dslo fungovat.

Souhlasím s tebou. Kolikrát se stačí zaměřit jen na konzumování sladkostí, sladkého pečiva, jídel a výrobků s obsahem cukru, které stačí vynechat. Částečně zredukovat množství příloh, které obsahují většinou více než 30 g sacharidů /100 g. Ovoce (cca 12g), zeleninu (cca 8 g) a mléčné výrobky (cca 3 g) je téměř bezpředmětné vůbec řešit z hlediska obsahu sacharidů a zbytečně si redukovat jídelníček o spoustu potravin, které jsou jinak zdraví prospěšné, včetně luštěnin. To, že je možné se neomezeně cpát bílkovinou a tuky, je nesmysl, i s takovou dietou se dá přibrat, nehledě na množství zažívacích a dalších problémů.

 
ludmilaadamkova
Zasloužilá kecalka 948 příspěvků 16.09.18 11:44
@Tiger-lily píše:
Souhlasím s tebou. Kolikrát se stačí zaměřit jen na konzumování sladkostí, sladkého pečiva, jídel a výrobků s obsahem cukru, které stačí vynechat. Částečně zredukovat množství příloh, které obsahují většinou více než 30 g sacharidů /100 g. Ovoce (cca 12g), zeleninu (cca 8 g) a mléčné výrobky (cca 3 g) je téměř bezpředmětné vůbec řešit z hlediska obsahu sacharidů a zbytečně si redukovat jídelníček o spoustu potravin, které jsou jinak zdraví prospěšné, včetně luštěnin. To, že je možné se neomezeně cpát bílkovinou a tuky, je nesmysl, i s takovou dietou se dá přibrat, nehledě na množství zažívacích a dalších problémů.

No hlavne jde o to ze dlouhodobe je stazeni na totalni minimum sacharidu blbost a tak pak kdyz clovek zacne jist kapku normalneji tak jojo efekt je silenej.

 
Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33018 příspěvků 10 inzerátů 16.09.18 12:04
@ludmilaadamkova píše:
No hlavne jde o to ze dlouhodobe je stazeni na totalni minimum sacharidu blbost a tak pak kdyz clovek zacne jist kapku normalneji tak jojo efekt je silenej.
:nevim: No a vzhledem k tomu, že i vejce obsahuje sacharidy a avokádo dokonce 9g /100 g, tak je zcela zřejmé, že i většina těch nízkosacharidových záležitostí vlastně bez sacharidů není.
Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Rekonstrukce bytu: Na co si dát pozor?

Kupujete byt a potřebuje opravit? Anebo už nejste tolik spokojení s vlastním... číst dále >

Do plavek s eMimino.cz: Jak pokračuje cesta za zdravým životním stylem?

Naše čtyři výherkyně jsou skoro u cíle! Nebo snad teprve na počátku? Ptali... číst dále >

Články z Expres.cz

Na dovolenou jeli po rozchodu? Bučková naznačila konec už před měsícem

Napsala jsem vše, co jsem říct chtěla, na svůj Instagram, odbývá Eliška... číst dále >

Býval za andílka i hubu nevymáchanou. Proč je Zelenka další průšvihář?

Další fotbalový svéráz, další bývalý sparťan má oplétačky. Po Tomáši Řepkovi... číst dále >

Články z Ona Dnes

Když dlouho necestuji, hýbu aspoň nábytkem, říká žena velvyslance Kmoníčka

Produkovala show na Broadwayi, v Česku řídila partu chlapů v dopravní firmě,... číst dále >

Doktorka mi řekla, ať „to“ dám radši pryč, řekla matka zdravé holčičky

Některá maminka porod císařským řezem nechce, ale stejně to tak nakonec... číst dále >


Reklama