Zkušenosti s proteinovou dietou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Barborika
Zasloužilá kecalka 824 příspěvků 5 inzerátů 19.12.16 16:08
Zkušenosti s proteinovou dietou

Ahojda, prosím o zkušenosti s touto dietou, případně odkaz na chytré www. stránky s komplexnějším jídelníčkem či knihu. Potřebuji zhubnout a slyšela jsem jen ve zkratce v televizi o této dietě. Díky :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Františka85
Zasloužilá kecalka 716 příspěvků 19.12.16 16:27

Z dlouhodobého hlediska neudržitelná, jistý jojo efekt a strašný prdy 8)

zuzina_85
Povídálka 21 příspěvků 19.12.16 16:49

Stejně jako Františka, nedoporučuji, nadměrný příjem bílkovin přitěžuje ledvinám, spíš přímo než bílkovinovou dietu zkus snížit sacharidy (cukr, sladké, těstoviny, pečivo brambory…) :)

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 17:07

Doporučovala bych konzultaci s dobrým výživovým poradcem a sestavení jídelníčku na míru. Já to tak měla a mohla jsem jíst v podstatě vše - včetně pečiva (i kmínový chléb), sladké (ovesná kaše). Snídaně např. ovesná kaše, chléb se šunkou, jogurt s müsli apod, svačina - ovoce, jogurt apod., k obědu normální jídlo (rajská, guláš, kuře, ryba, rýže, brambory… plus zelenina), svačina (pečivo se šunkou, cottage, zelenina) a večeře (zelenina, někdy i vejce, šunka, maso). 5 jídel denně (rozmezí cca 3 hodiny) a řádný pitný režim. Samozřejmostí je i zdravá příprava jídla a pohyb.
Já měla jídelníček sestavený na míru, 3× týdně pohyb a za dva měsíce dvě kila v tucích dole (přes pás 12 cm). Z tohoto důvodu anonym - nikdo nemusí vědět, jak jsem na tom.

Avocadka
Kecalka 255 příspěvků 19.12.16 17:46
@Anonymní píše:
Doporučovala bych konzultaci s dobrým výživovým poradcem a sestavení jídelníčku na míru. Já to tak měla a mohla jsem jíst v podstatě vše - včetně pečiva (i kmínový chléb), sladké (ovesná kaše). Snídaně např. ovesná kaše, chléb se šunkou, jogurt s müsli apod, svačina - ovoce, jogurt apod., k obědu normální jídlo (rajská, guláš, kuře, ryba, rýže, brambory… plus zelenina), svačina (pečivo se šunkou, cottage, zelenina) a večeře (zelenina, někdy i vejce, šunka, maso). 5 jídel denně (rozmezí cca 3 hodiny) a řádný pitný režim. Samozřejmostí je i zdravá příprava jídla a pohyb.
Já měla jídelníček sestavený na míru, 3× týdně pohyb a za dva měsíce dvě kila v tucích dole (přes pás 12 cm). Z tohoto důvodu anonym - nikdo nemusí vědět, jak jsem na tom.

Můžu se zeptat z jaké nad/váhy jsi hubla? Nechci Tě vůbec urazit, ale za dva měsíce jídeláku a cvičení mi to přijde docela málo :think:

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 17:58

@Avocadka, určitě se neurazím. :) Z 70 kg jsem zhubla na 67 kg. Možná ti to příjde málo, ale 2 kg byly jen tuky. Vytvořily se mi taky svaly (něco také váží), což bylo potřeba. Postava se začala formovat a nastartoval se metabolismus a to byl cíl (já předtím v podstatě nejedla a vše se mi ukládalo). Nejsem už nejmladší a po gynekologické operaci (poté jsem zaznamenala velký nárust váhy). Což dělá také svoje. Ideální úbytek váhy je 0,5 až 1 kg týdně s tím, že někomu se váha nehýbe delší dobu a pak dá dolů např. 5 kg. Po dvou měsících se to teprve začíná projevovat. Navíc, když hubnu pomalu, tak snižuji možnost jojo efektu. A co víc: rozhodně nekončím. ;)
Trenérka i výživová poradkyně jsou spokojené. A já nakonec také. Už jen těch 12 cm v pase (na jiných místech byly také úbytky, ale ne tak velké) je pěkný výsledek.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.12.16 18:04

@Avocadka, svým prvním příspěvkem jsem jen zakladatelce chtěla říci, že hubnout se dá i když bude jíst normálně. Diety jsou na prd - jak se přestanou držet, je vše zpět. Jím opravdu normální jídla a porce, které jsem dřív vůbec nesnědla. Nemám ani chuť na sladké. Chci dál hubnout a hlavně: udržet si váhu. Aspoň do přehodu.

Avocadka
Kecalka 255 příspěvků 19.12.16 18:37
@Anonymní píše:
@Avocadka, svým prvním příspěvkem jsem jen zakladatelce chtěla říci, že hubnout se dá i když bude jíst normálně. Diety jsou na prd - jak se přestanou držet, je vše zpět. Jím opravdu normální jídla a porce, které jsem dřív vůbec nesnědla. Nemám ani chuť na sladké. Chci dál hubnout a hlavně: udržet si váhu. Aspoň do přehodu.

Tak to je super, gratuluji :kytka: Hlavně k super změně životního stylu. 12 cm přes pas je super, spíš mě zarazila ta dvě kilča tuku jenom, ale ono to chce všechno čas. Znám to sama :kytka:

PetrušeKl
Ukecaná baba ;) 2039 příspěvků 19.12.16 19:49

Zakladatelko, je to samozřejmě tvoje věc, ale proteinová dieta je vážně špatný nápad. Mám okolo sebe několik lidí, kteří sice krásně a rychle zhubli, ale velmi velmi rychle měli vše zpět, případně ještě víc. Já jsem od začátku srpna zhubla něco přes 12 kila - začala jsem aspoň 3× týdně sportovat a dodržuji zdravou stravu (kamarádka se tomu věnuje, dala mi základní tipy). Ale chce to vše s rozumem a vydržet!!

Ou
Kelišová 5836 příspěvků 19.12.16 21:36

@Barborika leda si zničíte ledviny a nebo utratíte tisíce korun za zaručený jojoefekt.

Potřebujete změnit životní styl, který vás k nadváze dovedl, ne hledat zázračnou dietu.

Komplexně změnit - strava a pohyb jsou jen menší části, také je potřeba řešit spánek a kompenzaci stresu a také pochopit psyhcologické aspekty proč si dosavadním životním stylem ubližujete.

Luboš P
Ukecaná baba ;) 1204 příspěvků 01.07.18 14:23

Já bych doporučoval diskuze o dietách odsunout tak o rok. Téměř všechny diety fungují, ale co dál? „a při správné životosprávě ani jojo“ ano, ale při správné životosprávě se dá hubnout bez diety (pomalu, ale jistě).

ludmilaadamkova
Ukecaná baba ;) 1782 příspěvků 15.09.18 22:23

Staci stahnout sacharidy s mirne zvysit proteiny a zdrave tuky…ale tak aby se na tom normalne dslo fungovat.

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33692 příspěvků 10 inzerátů 16.09.18 11:39
@ludmilaadamkova píše:
Staci stahnout sacharidy s mirne zvysit proteiny a zdrave tuky…ale tak aby se na tom normalne dslo fungovat.

Souhlasím s tebou. Kolikrát se stačí zaměřit jen na konzumování sladkostí, sladkého pečiva, jídel a výrobků s obsahem cukru, které stačí vynechat. Částečně zredukovat množství příloh, které obsahují většinou více než 30 g sacharidů /100 g. Ovoce (cca 12g), zeleninu (cca 8 g) a mléčné výrobky (cca 3 g) je téměř bezpředmětné vůbec řešit z hlediska obsahu sacharidů a zbytečně si redukovat jídelníček o spoustu potravin, které jsou jinak zdraví prospěšné, včetně luštěnin. To, že je možné se neomezeně cpát bílkovinou a tuky, je nesmysl, i s takovou dietou se dá přibrat, nehledě na množství zažívacích a dalších problémů.

ludmilaadamkova
Ukecaná baba ;) 1782 příspěvků 16.09.18 11:44
@Tiger-lily píše:
Souhlasím s tebou. Kolikrát se stačí zaměřit jen na konzumování sladkostí, sladkého pečiva, jídel a výrobků s obsahem cukru, které stačí vynechat. Částečně zredukovat množství příloh, které obsahují většinou více než 30 g sacharidů /100 g. Ovoce (cca 12g), zeleninu (cca 8 g) a mléčné výrobky (cca 3 g) je téměř bezpředmětné vůbec řešit z hlediska obsahu sacharidů a zbytečně si redukovat jídelníček o spoustu potravin, které jsou jinak zdraví prospěšné, včetně luštěnin. To, že je možné se neomezeně cpát bílkovinou a tuky, je nesmysl, i s takovou dietou se dá přibrat, nehledě na množství zažívacích a dalších problémů.

No hlavne jde o to ze dlouhodobe je stazeni na totalni minimum sacharidu blbost a tak pak kdyz clovek zacne jist kapku normalneji tak jojo efekt je silenej.

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 33692 příspěvků 10 inzerátů 16.09.18 12:04
@ludmilaadamkova píše:
No hlavne jde o to ze dlouhodobe je stazeni na totalni minimum sacharidu blbost a tak pak kdyz clovek zacne jist kapku normalneji tak jojo efekt je silenej.
:nevim: No a vzhledem k tomu, že i vejce obsahuje sacharidy a avokádo dokonce 9g /100 g, tak je zcela zřejmé, že i většina těch nízkosacharidových záležitostí vlastně bez sacharidů není.
Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

DIY: Karnevaly se blíží. Vyrobte dětem originální masku

Každý, kdo se v posledních letech zúčastnil dětského karnevalu, ví, že se to... číst dále >

3 nejčastější úrazy dětí a první pomoc: Víte, jak se zachovat?

Hlídáte je jako ostříž, ale stačí vteřinka nepozornosti a neštěstí je na... číst dále >

Články z Expres.cz

Zadlužený feťák? David Š. má značkové oblečení a postavu jako z fitka, vraždil pro pár tisíc

Rozdíl mezi nimi bije do očí. Když ke včerejšímu soudnímu stání dorazil Ivan... číst dále >

Lascivní pohyby, vyzývavé oblečení a postava dvacítky: Šinkorová všem vyrazila dech

Herečka Daniela Šinkorová (46) dokáže dost překvapit. I když za chvíli oslaví... číst dále >

Články z Ona Dnes

Sedm tipů, jak vyřešit manželské neshody

Pokud spolu lidé umějí komunikovat, nemusí rozpory končit házením talířů nebo... číst dále >

Vyprošťováky, které vás po divoké noci nakopnou do nového roku

Silvestrovská noc bude možná dlouhá a zábavná, ale první novoroční ráno může... číst dále >