Zkušenosti. Závratě. Trittico

Anonymní
1.6.20 15:32

Zkušenosti. Závratě. Trittico

DD. Chtelě bych se zeptat. Mám každý den závratě, kolikrát nemůžu ani fungovat. Dnes jsem od lékařky dostala prášky Trittico. A chci se zeptat zda stim má někdo zkušenosti, zda to pomohlo od závrati. Předem děkuji.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

19911
1.6.20 15:53

To jen na závratě jsi dostala antidepresiva? To slyším poprvé. Dělalo se nějaké vyšetření?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.6.20 15:59

Ano, říkala mi že je to od ucha, ale není byla jsem na vyšetření. Tam vše v pořádku prý je to nejspíš od páteře ale to není 100% tak jsem na to dostala Besaterol a dnes od lékařky ten Trittico. Byla jsem i na MG rezonanci a tam také vše v pořádku, prý po práškách bych neměla mít ty závratě, tak se ptám na zkušenosti aby se mi to třeba nezhoršilo, nebo se mi něco nestalo :D

• Nahlásit
  • Citovat
307
1.6.20 16:04

Brala jsem nějaký ten pátek na spaní, takže se připrav, že budeš unavená. Plus jsem k tomu měla jako bonus dopolední kocovinu jak po flašce vína, ale to asi neplatí pro všechny. Na závratě teda fakt nevím. :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
19911
1.6.20 16:11

Na závratě to slyším poprvé a rozhodně mi to nikdy doktor na závratě nenabídl.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.6.20 16:16

No, já nevím právě proto se ptám, mám doma 2mesicni miminko a k tomu partner chodí od rána do večera do práce, celkem se bojím si ten prášek vzít aby se mi to třeba nezhorsilo a nemohla bych třeba fungovat kolem malého. Doktorka mi řekla že si mám dat tabletku jen večer že to určitě pomůže..

• Nahlásit
  • Citovat
3247
1.6.20 20:53

A ty mas psychicke problemy? Pokud ano, tak ok. Pokud ne, tak dát nekomu antidepresiva na zavratě je asi jako dat lepícící pasku přes pusu, když někomu smrdi z pusy od zánětu.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
1.6.20 21:28