Zlevnění zboží až po jeho koupi

2604
16.6.15 08:22

Zlevnění zboží až po jeho koupi

Ahoj, chci se zeptat, zda byste řešily, kdybyste něco nakoupily přes internet, zaplatily a druhý den jste zjistily, že zboží slevnili.
Právě se mi to stalo, koupila jsem boty, zaplatila a druhý den, když jsem je ukazovala manželovi, tak jsem zjistila, že jsou levnější skoro o 500 Kč. :zed:
Kdyby šlo o pár Kč, tak bych nad tím mávla rukou, ale takhle mě to dost štve. :pocitac: Neřešily jste některá něco podobného nebo kdyby se Vám to stalo, řešily byste? Napadly mě dva způsoby…Buď zboží vrátit a pak objednat znovu, poštovné mají zdarma, ale je to takové zdlouhavé…dodání trvá 6 prac. dní. :cert:
A nebo kontaktovat prodejce a zkusit se s ním domluvit, ale nevím na čem…pochybuju, že když už jsem zaplatila, tak by mi vracel část peněz. :roll:
Díky za radu. :D :mavam:

Příspěvek upraven 16.06.15 v 08:29

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

2853
16.6.15 08:27

S tím, že jsi zaplatila neslevněnou cenu tak si s obchodem souhlasila. Takže bych spíš zboží bez udání důvodu vrátila a objednala nové

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7319
16.6.15 08:31

Ja bych nedelala nic :nevim: bezne se kupujou veci, ktete jsou v jinou dobu ve sleve. To bych musela vracet a obchazet to temer vsechno.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4489
16.6.15 08:31

Kdyby to bylo obracene take bys to takto resila??! Prijde mi normalni ze prodejce ma na nektere zbozi slevu az od urciteho dne, ty sis to proste koupila pred tim tak proc to resit, jeste bych pochopila, ze bys to resila kdybys zbozi nasla za urcitou cenu a on ti nauctoval vyssi.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ya-ya
16.6.15 08:36
@Meganie píše:
Ahoj, chci se zeptat, zda byste řešily, kdybyste něco nakoupily přes internet, zaplatily a druhý den jste zjistily, že zboží slevnili.
Právě se mi to stalo, koupila jsem boty, zaplatila a druhý den, když jsem je ukazovala manželovi, tak jsem zjistila, že jsou levnější skoro o 500 Kč. :zed:
Kdyby šlo o pár Kč, tak bych nad tím mávla rukou, ale takhle mě to dost štve. :pocitac: Neřešily jste některá něco podobného nebo kdyby se Vám to stalo, řešily byste? Napadly mě dva způsoby…Buď zboží vrátit a pak objednat znovu, poštovné mají zdarma, ale je to takové zdlouhavé…dodání trvá 6 prac. dní. :cert:
A nebo kontaktovat prodejce a zkusit se s ním domluvit, ale nevím na čem…pochybuju, že když už jsem zaplatila, tak by mi vracel část peněz. :roll:
Díky za radu. :D :mavam:Příspěvek upraven 16.06.15 v 08:29

super, ze prodejce uz zapatil postovny a bude ho kvuli tobe platit znova. :roll:
kdyby to zdrazil a chtel po tobe petistovku, tak bys delala co? :zed: :mrgreen:

  • Citovat
  • Upravit
2604
16.6.15 08:42
@Pomka píše:
Ja bych nedelala nic :nevim: bezne se kupujou veci, ktete jsou v jinou dobu ve sleve. To bych musela vracet a obchazet to temer vsechno.

Tak já nakupuju přes internet hodně často a stalo se mi to teda poprvé. :think: Kdyby to byla sleva dvě stovky, tak je mi to asi jedno, ale takhle mi to prostě leží v žaludku :nevim: Pro mě je 500 Kč dost peněz.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
69308
16.6.15 08:44
@Meganie píše:
Tak já nakupuju přes internet hodně často a stalo se mi to teda poprvé. :think: Kdyby to byla sleva dvě stovky, tak je mi to asi jedno, ale takhle mi to prostě leží v žaludku :nevim: Pro mě je 500 Kč dost peněz.

tak to vrať a objednej znovu a počkej týden na nové, objednej na někoho jiného.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2604
16.6.15 08:46
@Ya-ya píše:
super, ze prodejce uz zapatil postovny a bude ho kvuli tobe platit znova. :roll:
kdyby to zdrazil a chtel po tobe petistovku, tak bys delala co? :zed: :mrgreen:

Myslím, že běžně se stává, že se někomu věc nelíbí nebo mu nepadne a tak ji vrátí. Navíc ta firma se na stránkách sama prezentuje tím, že má poštovné zdarma a vrácení zboží do 30 dnů je také zdarma.
A tvoji poslední větu moc nechápu, nedává smysl…kupující je snad ten, který si může vybrat u koho nakoupí.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Any11
16.6.15 08:46

Stornovat objednavku nejde?

Mne se to pred 14dny stalo v alze, objednala jsem dopoledne toner a odpoledne ho zlevnili. Tak jsem ji napsala mail, ze chci stornovat objednavku.

  • Nahlásit
  • Citovat
11689
16.6.15 08:46

@Meganie
Holt si měla smůlu, to se občas v životě stává. :nevim: S cenou si při koupi souhlasila, takže na žádné vrácení peněz rozhodně nárok nemáš.
Zboží vrátit a pak objednat znovu, předpokládám alespoň na jinou adresu - teda alespoň já bych se styděla to objednat znovu na sebe, to je vyčůranost, ale jestli ti to za to stojí… :roll:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2604
16.6.15 08:48

@elinka90 @terinka4444 Asi to taky udělám, díky za reakce. :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Ya-ya
16.6.15 08:50
@Meganie píše:
Myslím, že běžně se stává, že se někomu věc nelíbí nebo mu nepadne a tak ji vrátí. Navíc ta firma se na stránkách sama prezentuje tím, že má poštovné zdarma a vrácení zboží do 30 dnů je také zdarma.
A tvoji poslední větu moc nechápu, nedává smysl…kupující je snad ten, který si může vybrat u koho nakoupí.

ale jo, cim vic lidi, co bude takhle vracet zbozi, tim drazsi pro vsechny bude.ten prodejce to ze sveho platit nebude. pokud ho neprevezmes, muzes se taky dostat na blacklist a uz si tam neobjednas nic ;)

  • Citovat
  • Upravit
2604
16.6.15 08:51

Třeba až ty boty přijdou, tak mě uchvátí tak, že nad tím mávnu rukou a řeknu si, že to za to stálo a vracet nebudu…teď jsem prostě ve stavu, kdy mě to štve. :nevim: ;)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13124
16.6.15 08:51
@Meganie píše:
Tak já nakupuju přes internet hodně často a stalo se mi to teda poprvé. :think: Kdyby to byla sleva dvě stovky, tak je mi to asi jedno, ale takhle mi to prostě leží v žaludku :nevim: Pro mě je 500 Kč dost peněz.

a? prostě se stalo. Rozhodla ses pro nákup ve špatnou dobu :nevim: Si představ, že kamarád takhle kupoval auto. Po zaplacení si ho odvezl a za měsíc došlo k prudkému poklesu cen u aut a najednou to jeho auto stálo o 100tis méně. Myslíš, že ho šel vrátit a koupit znovu?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2604
16.6.15 08:53
@Ya-ya píše:
ale jo, cim vic lidi, co bude takhle vracet zbozi, tim drazsi pro vsechny bude.ten prodejce to ze sveho platit nebude. pokud ho neprevezmes, muzes se taky dostat na blacklist a uz si tam neobjednas nic ;)

Psala jsem, že nakupuji na internetu často a tohle se mi stalo poprvé! ;) A ani by mě nenapadlo zboží nepřevzít…to někdo dělá jen když je to na dobírku ne?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama