Změna psychiky, souvislost s přibráním?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 22.12.16 05:58
Změna psychiky, souvislost s přibráním?

Dobré ráno, nemůžu spát a přemýšlím nad sebou. Poslední dobou se necítím ve své kůži. Jsem přecitlivělá, rozhodí mě věci, které bych dříve přešla bez povšimnutí nebo s drobným zamrzenim. Teď jsem schopná se kvůli nim urazit, naštvat, brečet. Celkově jsem plačtivá, rozbrečí mě každá blbost. Jsem kvůli tomu nepříjemná na svoje blízké, což mě štve, obzvlášť v předvánoční době. Někdy cítím, že jsem na ně protivná, někdy i úplně zbytečně, ale nemůžu si pomoct. Urážlivá jsem nikdy dříve také nebyla. Tento měsíc jsem se cítila tak mimo, že jsem si kvůli tomu dokonce udělala těhotenský test - negativni. Přitom se nic podstatného nezměnilo, čtvrtým rokem studuji, škola mě baví a neceka mě letos žádná velká zkouška, doma vše stejně a jsem v dlouholetém vztahu, ve kterém je také vše při starém. Jedinou změnou je, že jsem za poslední půlrok přibrala asi 10-12 kilo. Začalo to bakalářskými státnicemi, kdy jsem se nehlidala v jídle a nehýbala se, pak přes léto ok, a od září jsem nakynula ani nevím jak a čím. Nikdy jsem nebyla stihla, ale teď už to na můj vkus zašlo daleko, nelibim se sama sobě, přítel z toho taky není nadšený (najevo to ale nedává), jediný kdo to dává najevo je táta. Říká to dost nevybranym způsobem, ale on už takový je a já chápu, že ho to mrzí. Může být moje náladovost a přecitlivělost způsobena váhou? Bude tedy stačit, že jsem začala řešit své tělo, a dostaví se účinky i na psychice, nebo se mam samostatně zaměřit i na ní?

Reakce:
nozu
Extra třída :D 11904 příspěvků 22.12.16 06:04

Zkus si nechat otestovat stitnou zlazu. Pricina by mohla byt i tam.

Kikkinka
Zasloužilá kecalka 745 příspěvků 22.12.16 07:03