Změna zaměstnání ano či ne?

311
1.4.17 16:27

Změna zaměstnání ano či ne?

Dobré odpoledne, chci poradit, co mám dělat.
Pracuji jako prodavačka v tescu, nyní mám 35hod/týdně, ale dělám každý měsíc víc jak 160 hod měsíčně, na platu to není vidět, mám 11 tisíc kč, žádala jsem o zvýšení, bylo mi řečeno, že firma nemá peníze, aby mi přidala, přitom minulý měsíc, mé dvě kolegyně dostali přidáno, když jsem se ptala, proč jim ano, když firma nemá peníze. Bylo mi řečeno, že vybraným lidem bylo přidáno. Na práci se mi nelíbí, že mám všechny víkendy obsazené směnami, v práci nás má být na obchod 12 prodavaček, je nás 5,které táhneme celý obchod, v práci jsem prakticky pořád, v posledních tak 3 měsících jsem neustále přepracovaná, otrávená z práce. S přítelem chceme mimčo, ale nedaří se, jsem v neustálém stresu.Byla jsem před 14 dny u lékaře kvůli angíně, aby mi dal neschopenku, abych to na pár dní mohla vyležet, protože mi v práci nebylo umožněno, vzít si par dní volna na vyležení, že prý si nemoc vymýšlím atd. Nebylo zbytí, tak jsem šla na neschopenku, manažerka mě ani nenechala marodit, neustále mi volala a psala sms, jak jsem si dovolila marodit, že nás je málo atd.Sama doktorka na gyndě mi doporučovala změnu práce, jsem v neustálém stresu, tak to prý může být příčina nedaření se mimča, přitom jsme oba s přítem zdraví. Je mi 36 let, žádné dítě ještě nemám.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

330
1.4.17 16:49

Urcite ano, nepises cim jsi co umis, odkud jsi, pokud se ti prace nelíbí hledej dal pres inzeráty..myslim si ze jit marodit je normlni a tvoje sefova je asi padla na palici..jinak co si budeme povídat podle me je tvůj věk na první dite dost vysoký, ale hlavu bych rozhodne hledala, to co píšeš je hrozný..hodne stesti

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1532
1.4.17 17:02

Děláš práci, která tě otravuje, za minimální mzdu. Změnou si jen polepšíš. Zdá se, že firma Tesco je v posledním tažení, když ani nemá na platy zaměstnanců.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit