Změny v těle po vynechání antikoncepce

11
27.1.04 13:24

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj snažilky, těhulky a maminky. Chystám se na plánované těhotenství. Antikoncepci beru 8 let bez přestávky. Nejdříve Diane 35 a teď Logest. Jak jsem si přečetla pár příspěvku o početí po dlouhodobém užívání antikoncepce, mám strach, že bude problém zapadnout. Doberu poslední 2 tabletky a končím s tím. Především by mě zajímalo jaké změny v těle nastanou? Budu mít delší krvácení? Je možné, že zhubnu? A další jiné změny. Prosím napište svoje zkušenosti. Pa Andrajka :-P

[ Tento příspěvek byl upraven uživatelem: ondrejka dne 27-01-2004 13:25 ]

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
27.1.04 13:52

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj,

já jsem vy:,–(ila HA v prosinci 2003 po 5 letech. První měsíc mě sice nebylo moc dobře - už jsem si myslela, že jsem rovnou otěhotněla, ale bohužel - bolelo mě v podbřišku, motala se mě hlava a bylo mě docela i špatně od žaludku, ale s příchodem MS se vše srovnalo a nyní jediné, co se změnilo je délka MS - mám ji asi o 2 dny delší, jinak žádné problémy.

Doufám, že jsem Tě nepostrašila, gynekolog mi říkal, že s těmi nevolnostmi jsem byla jedna z mála.

M.

  • Nahlásit
  • Citovat
563
27.1.04 14:56

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Nazdárek!

Já jsem brala Diane skoro deset let a problémy jsem s vynecháním neměla žádné. První MS jsem měla po 24 dnech a hned následující měsíc jsem otěhotněla. Takže jsem měla štěstí. Tak držím palce, ať ti to dobře dopadne!

Ulrika 15 tt

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
27.1.04 15:03

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj Andrejko, ja brala HA bez prestavky neco pres 6 let.Po vysazeni,jak uz psala M. mi prvni mesic bylo taky desne, uplne snejne priznaky-motala se mi hlava, bolelo me bricho, bylo mi spatne od zaludku.Myslela jsem si ze jsem tehotna.Nebyla.Ale otehotnela jsem uz dalsi mesic a tentokrat ani ty tehu problemy na zacatku jsem konkretne ja nemela tak silne jako po vynechani HA.Asi je proste holt kazdy jiny a kazdemu dela spatne to ci ono.

Mej se hezky

Andrejka :)

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
27.1.04 15:13

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Protože jsem se rozhodla otěhotnět, vy:,–(ila jsem po 10-ti letech HA.Děs a hrůza.Přibrala jsem, vrátilo se mě akné a menstr.cyklus jedna velká katastrofa.První měsíc mě soustavně bolelo břicho,MS přicházela po 45-50 dnech a těhotenství nikde.Doktorka mě řekla, co bych prý chtěla po tolika letech braní HA.Naštěstí jedno dítě mám, ale chtěli bychom další a tak zas beru jiné hormony pro otěhotnění.Paradox,že?

  • Nahlásit
  • Citovat
11
27.1.04 15:25

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Děvčata, všem Vám moc děkuji za příspěvek. Určitě se s tím každé tělo smíří jinak. Není to tak hrozné. Já teď nemůžu otěhotnět, protože jsem nemocná a musím počkat až se to trošku upraví. Může to trvat několik měsíců, tak si mezitím pročistím organismus od HA a jiných škodlivin.

Všem ještě jednou děkuji. Andrejka

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
665
28.1.04 19:01

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj,

já brala HA 5 let a po vysazení jsem měla ty samé příznaky (nevolnost, bolest břicha, akné, někdy i deprese), co se týče menstruace, tak tu mám teď i 9 dní, předtím jen 4 (to mě štve), ale gynekoložka říkala, že je to normální. Také chci s manželem mimi, ale musím, počkat, jelikož mám také zdravotní potíže (žaludek) a zrovna jsem dobrala léky, tak uvidíme jak dlouho to bude trvat než budu moct bez problémů otěhotnět. Přeji ti brzké uzdravení a také početí. Lucka :-P

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11
28.1.04 20:28

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Lucko, děkuji Ti za příspěvek a přeji Ti brzké uzdravení a otěhotnění. PA Andrejka :-P

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
29.1.04 16:53

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj holky, v prosinci 2003 jsem vy:,–(ila HA po 7 letech.

Fakt jsem si moc oddechla po tom co jsem si právě přečetla.

Mám úplně stejné stavy jako píše většina z vás. Bolení v podbřísku, nevolnost, podrážděnost. Jako ostatní

jsem si myslela že jsem „už“ těhotná, protože moje menstruace se zpozdila o 12 dnů, tak jsem moc ráda, že to takhle chaoticky neprožívám sama. Mějte se. Pa Lenča.

  • Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
30.1.04 08:16

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ja jsem barala antikoncepci taky 10 let. Po vysazeni prisla totalni katastrofa. Pribrala jsem, zhorsilo se mi akne, az tak, ze jsem vypadala jako pubertacka, nepravidelny MS, dostavam to i ted po 2 letech co jsem HA vy:,–(ila po 33-49 dnech, dostavila se take hned snizena funkce stitne zlazy. Proste totalne rozhozene hormony. 10 let jsem brala HA a ted se uz 2 roky snazim otehotnet a stale nic. Uz nechci nikdy HA ani videt!!!! Eva

  • Nahlásit
  • Citovat
6545
30.1.04 08:23

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahojky,

já jsem brala také Logest, bez měsíce 5 let. Vy:,–(ila jsem loni koncem listopadu. Sice mi dřívější holčičanda říkala počkat půl roku, ale obecně ti asi doktoři řeknou, že v případě tohoto nízkohormonového přípravku (v podstatě už jsou dneska asi všechny) lze otěhotnět hned. Já dokonce v té době byla měsíc po gynekologickém zákroku. Obecně platí, že tělo, pokud na to není připraveno, tak ti nedovolí otěhotnět. Obávala jsem se, jestli vůbec MS spontánně přijde či ne a za jak dlouho. Přišla přesně podle mého cyklu v době užívání HA a byla stejně dlouhá a vcelku mě an nebolelo bříško. A to jsem před HA měla MS co 14 dní i třeba 14 dní v kuse a bolesti, že jsem musela být dva tři dny doma. Žádné změny na těle se nekonaly a dokonce hned po první spontánní MS jsem otěhotněla a dnes jse m5+3tt (a doufám, že nám to vydrží až do zdárného konce :-) ).

Takže ti držím palce, abys žádné problémy po vysazení neměla jako já a aby tvé „těhotnění“ netrvalo dlouho, abys z toho nemusela být ve stresu.

Měj se hezky a ahoj

Gabča

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymni
30.1.04 09:06

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj Holky. Právě tohle jsem teď hledala. Vy:,–(ila jsem HA po 4 letech a překvapily mě stejné příznaky o jakých píšete = bolesti v podbřišku, nevolnost, nízký tlak a navíc jsem 5 kg zhubla. Už jsem začínala mít strach, že mám nějakou cystu nebo podoný neřád a to by mě teď ve „snažilkovské“ době moc nepotěšilo.

PS: Všem snažilkám i těhulkámdržím pěsti.

  • Nahlásit
  • Citovat
11
30.1.04 10:50

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Ahoj děvčata. Prosím Vás, má někdo i pozitivní zkušenosti? Určitě všechny dívky nemají takové problémy, jaké čtu v těchto příspěvcích. Jinak Vám všem děkuji. Andrejka :-P

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
563
30.1.04 11:03

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Já jsem psala v jednom z prvních komentárů, že nemám negativní zážitek. Prostě moje tělo po dobrání HA nereagovalo nijak a otěhotnět se mi podařilo skoro hned. Každé tělo si asi poradí jinak. Taky jsem byla vystrašená z toho, co holky psaly, když jsem se rozhodla HA přestat brát. Ale nakonec se nic z těch předpovědí nesplnilo. Prostě uvidíš sama. Dopředu se ta reakce nedá předpovědět.

Ulrika (16 tt)

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6545
30.1.04 11:09

Změny v těle po vynechání antikoncepce

Moje zkušenost byla taky dobrá:-) Ale nejlepší je moc o tom nepřemýšlet, aby ses zbytečně pak netrápila, až bude něco jinak, než jsi četla. Někomu to nevadí, jiný má problémy. Věřím, že u tebe to bude v pohodě…nejdůležitější je na to nemyslet a nestresovat se:-)

Gabča

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama