Známá pohlavkuje ve škole děti

Anonymní
6.1.20 07:52

Znama pohlavkuje ve skole deti

Holky ahoj, sorry za anonym…znama se mi sverila ze bije, nebo spis profacovava deti ve škole. Pracuje jako specialni asistent a kdyz to dite zlobi tak ho proste s fackuje…to same delala kdyz pracovala v dětském domove..nevim, i kdyz je to znama, nepripada mi normalni, bit deti a nadavat jim do cikanu…proto se ptam co by jste delali vy na mem miste…mam to primo od ni, takze zadne jedna pani povidala…

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

12101
6.1.20 08:03

Anonymni udani. Co jineho no…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3299
6.1.20 08:07

Nahlasit, at ji zavrou do kriminalu. Tohle se fakt nedela.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.1.20 08:13

Taky mam deti a predstava ze mi je ucitelka vychovatelka školnice nebo kdokoliv jiny bije je nepředstavitelna

• Nahlásit
  • Citovat
1219
6.1.20 08:14

No ja bych ji nahlasila uz v tom detskym domove :palec: na co cekas? 8o

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
6.1.20 08:30

Porad je to znama, nechci nikomu ublizit, a kdo vi, jestli se s tim nekdo vubec bude zabývat.. každopádně s jejim pristupem nesouhlasim to je jasne.

• Nahlásit
  • Citovat
10950
6.1.20 08:37
@Anonymní píše:
Porad je to znama, nechci nikomu ublizit, a kdo vi, jestli se s tim nekdo vubec bude zabývat.. každopádně s jejim pristupem nesouhlasim to je jasne.

Nechceš ublížit známé, která ubližuje dětem? Vážně? 8o
Nahlásila bych jí už dávno (anonymně)-pokud se ti teda nesvěřila třeba i s tím, že navštěvuje psychologa, aby jí naučil toto ovládat.
Představa, že moje dítě (navíc s nějakými specifickými problémy, že potřebuje asistenta) někdo ve škole pohlavkuje, mě úplně drtí. Jako matka bych si na ní klidně počkala před školou a taky jí profackovala :zed:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1219
6.1.20 08:45
@Anonymní píše: