Zpožděná menstruace už víc jak 12 dnů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

makynk
Povídálka 32 příspěvků 19.02.18 12:35
zpožděná menstruace už víc jak 12 dnů

Ahoj, stalo se Vám někdy že jste měli 12 dnů zpoždění je to už 43 dnů bez mentruace a TT mám negativní, naposledy jsem ho dělala v neděli a bylo naštěstí prázdno. V lednu jsem měla zkouškové, studuju dalkové takže ano stres tu byl. Jediný příznak mám ten že mám bolavé prsa a mam je napjaté, větší a mam je citlivé ale to mám i před MS. Už jsem si davala víno, teplou vanu, kontryhelový čaj ale MS nikde. Ha jsem vysadila před půl rokem ale MS jsem dostala pravidelně, žádný problém nebyl. S přítelem mám přerušovaný sex (vím že to není 100 procentní ale je tu i malá pravděpodobnost že bych otěhotněla. Navíc v lednu byl sex tak max. 3× a poslední 25.1. protože já se musela každý večer učit a nebyl čas :dance:. Takže můj dotaz je jestli ta šance na těhotenství tu ještě je že třeba i tak se Vám někomu stalo že jste Vám TT ukazal 2 čárky až třeba po 14 dnech vynechání MS. Potřebuju uklidnit že za to může jen ten stres a ano vím že bych měla jít k doktorovi já tam stejně musím na roční kontrolu v únoru ale není nějak čas kvůli práci a škole :oops:

Reklama

Reakce:

Tiger-lily
Vesmírná mluvilka 32836 příspěvků 10 inzerátů 19.02.18 12:44

Řekla bych, že pokud máš jinak ms pravidelně, tak by po 12 dnech zpoždění test určitě negativní nebyl. Zkus ho ještě zopakovat za týden, uvařit si heřmánkový čaj a dát hořčík - což by mohlo najít opožděnou menstruaci a když se nedostaví, raděj k lékaři běž.

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 19.02.18 12:46
@makynk píše: