Zpoždění mensesu, negativní test, vynechání antikoncepce

Anonymní
12.8.18 19:27

Zpoždění mensesu, negativní test, vynechání antikoncepce

Ahoj, mám celkem obavy, před 9-ti lety jsem vysadila antikoncepci, používám s přítelem pharmatex s tím, že se neudělá do mě ale hodí to ven, antinu jsme vysadila cca před 2 měsíci, z toho jednou jsem měla menses, podruhé pak po pilulce „po“ naposledy jsem ho dostala 10.7. trval necelý týden..od té doby nic, je možné že se mi ještě tělo srovnává a menses bude nepravidelný a dostanu to třeba později? jindy jsem ho při braní prášku vždy měla, ted mám už 5-tý den zpoždění, stresy nemám..čím to může být? TT byl negativní, dělala jsem 2× pro jistotu..může to být těhotenství které zrovna neplánuju nebo to takhle muže být fakt rozházený po tom vysazení? díky a pardon za anonym :(

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24753
12.8.18 19:38

Když bereš prášky tak je logicky vždy cyklus 28 dní s menstruací. Bez nich to má každá jinak.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama