Zrušená superhrubá mzda a stejný plat?

Anonymní
16.2.21 20:55

Zrušená superhrubá mzda a stejný plat?

Je zde nějaká účetní, která by mi prosím poradila?
Jako každý měsíc mi přišla 15. výplata. Včera mi také přišla, ale čekala jsem, že budu mít mzdu vyšší díky zrušení superhrubé mzdy. Dostala jsem ale stejný základní plat, jako jiné měsíce. Obrátila jsem se tedy na účetní, proč tomu tak není. Prý mám mzdu v pořádku, jelikož pracuji v nerovnoměrně rozložené pracovní době a je to prý počítáno z kvartálního průměru nebo co. Ale moc se mi to nezdá, protože v pásce mám psanou menší hrubou mzdu, než kterou mám v pracovní smlouvě. Když mám pracovní smlouvu na měsíční stejnou částku, tak se teď najednou po zrušení superhrubé mzdy nemůže snížit, ne? Nebo na to má vliv vyplácení náhrady platu od státu, protože jsme zavřený? Prosím o ponechání anonymu, chodí sem kolegyně z práce…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
8469
16.2.21 21:00

A na vyplatni pásce je stejná hrubá mzda jako třeba v prosinci? Pokud je stejná, tak čistý plat musí být vyšší. Když máte v pravovni smlouvě plat třeba 20 tisíc, tak se nemůže v lednu snížit. Jen tak…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7945
16.2.21 21:01

Pokud všechny předchozí měsíce más stejnou hrubou mzdu, kterou más ve smlouvě a teďka najednou más nižší s nějakou výmluvou. Tak je to ojeb. Asi si spočítali, kolik ti to stáhnou, aby jsi měla stejnou čistou a čekali, že si toho asi nevšimnes nebo nevím.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4387
16.2.21 21:02

Jeeeeee nás taky ojebali, snížili nám osobní ohodnocení a výplata stále stejná :lol: :lol: :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1112
16.2.21 21:08

Já pracuji taky v nepřetržitém provozu a finančně jsem si polepšila, pásku jsem ještě neviděla, ale byla zvýšena sleva na poplatníka, z hrubé mzdy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
16.2.21 21:19