Zrušené ubytování - vovid 19

277
8.1.21 20:40

Zrušené ubytování Covid 19

Zdravím maminky, dost mě trápí a prosím o radu. Loni v létě jsme rezervovali a zaplatili zálohu na ubytování na horách. Bohužel díky situaci a stupně 5 PES je penzion je zavřený. Penzion nám oznámil že zálohu vracet nebude, protože je nevratná. Avšak v obchodních podmínkách je že je nevratná pokud jde o zrušení z naší strany. Což nebylo. Tušíte někdo prosím jak je to v tomto případě? Přijde mi nefér aby penzion dostal náhradu od státu za ušlý zisk a ještě od nás… Vlastně za nic :(
Děkuji za radu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6453
8.1.21 20:46

Tak buď bych se odvolala na jejich obchodní podmínky a nebo trvala na tom, že budu mít u nich zálohu a termin si vyberu až otevřou.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1314
8.1.21 21:45

Zálohu vrátit musí, i když chápu, že je to pro ně likvidační. Pokud peníze nutně nepotřebujete, zkuste se domluvit na jiném termínu, třeba i na příští zimu.

Mimochodem to „odškodnění“ od státu je fakt výsměch, ne adekvátní pomoc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
52438
8.1.21 22:12

Taky bych zkusila domluvit posunutí termínu a zálohu jim nechala na příště. Je mi těch podniků fakt líto.
Na druhou stranu, pokud by nevraceli zálohu za zrušení rezervace z libovolné příčiny, tak by taky oni mohli rušit rezervace dva dny před příjezdem sami i v době necovidové a zálohu si nechávat, když je nevratná, ale takhle to nefunguje, že.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4287
8.1.21 22:19

A nemůžete jim ty peníze nechat a jet tam jindy? Takto zbankrotují všecky hotely a penziony. Oni vám tu zálohu neseberou, jen chtějí, ať si to vyberete jindy, ať jim ti hosté přijedou a oni se pak můžou vzpamatovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
277
8.1.21 23:04

@bigl určitě zkusíme, nemáme problém přijet jindy (za sněhem). Ale zatím taková nabídka nepadla. Jen že záloha je nevratná a nazdar. Budu i nadále řešit. Taky je mi jich líto, ale pro nás je to taky smutné. Děti se těšily na hory a teď ještě přijít o docela velkou částku… No uvidíme. Dám pak vědět jak jsme se dohodly. Děkuji všem za reakci, byla jsem z toho hotova:(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4287
8.1.21 23:21

@lovestar
Taky máme zaplacený hotel koncem ledna v Beskydech a jsem si jistá, že neodjedeme. Záloha je tam 10 tis a nepočítám s tím, ze nám ji vrátí. Budeme to muset přesunout, možná i na jaro kdy už nebude sníh, nebo za rok, uvidím, jak se domluvíme.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1519
9.1.21 15:16

Nenechte se odbýt. Buď chtějte peníze, anebo přesunutí termínu na jindy. Hotel by ani z důvodu covidu neměl zadržet zálohu. Může vám rezervaci zrušit, pokud má na své straně překážky, ale zálohu musí vrátit… Přesun termínu jinam by byl ideální řešení.

Taky pracuju na hotelu a tohle bychom si nikdy nedovolili. Naopak rušíme rezervace, když o to klient požádá zcela zdarma (i den předem), což bychom jindy nedělali. Ale covid je covid.

Pokud to máte zamluvené přes booking, obraťte se na něj. Vyzvou provozovatele, aby se zachoval jako člověk…

Je sice smutné, že hotely nemají peníze, ale není to důvod nechávat jim klidně i několik tisíc jen tak pro nic za nic. Myslím, že nadbytkem peněz teď zrovna moc lidí (a zvlášť rodin s dětmi) netrpí, aby si mohli dovolit dotovat soukromé podnikání jiných lidí a nevidět za to vůbec nic…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
277
9.1.21 18:21

Díky všem za reakce. Dál zkoušíme, dám vědět jak jsme dopadli…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
54
5.2.21 22:21

Dobry den, prosim jak jste dopadli, nasli jste nejake vychodisko? Resim podobny problem.. ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat