Ztráta důvěry, manžel mi lže

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 03.10.17 22:09
Ztráta důvěry, manžel mi lže

Zdravím všechny a prosím o váš názor. Píšu anonymně, jelikož jsou to pro mě citlivé informace. Můj muž je podnikatel, má ještě s jedním společníkem firmu, která mu vydělává cca 100 000,– (ale cca 30 000,– splácí podnikatelský úvěr),ještě tě k tomu pracuje jako externí konzultant, kde si vydělá 20 000,–. Pracuje velmi nepravidelně, spíš nárazově, někdy i o víkendu nebo večer, jindy má zase volno přes den a když není v práci, tak jde běhat nebo s kolegou na pivo. Nedávno přišel s tím, že mu kamarád, který má eshop nabídl, aby s ním otevřel další v zahraničí. Dlouho jsme se o tom radili doma, nejdřív, že to zkusíme ale pak jsem se oba shodli, že je to časově neúnosné a vůbec by nebyl se mnou a s dětmi (šest let a rok a půl). Včera jsem úplnou náhodou zjistila, že na tom eshopu už několik měsíců pracuje a když mi tvrdí, že je ve svojí firmě, tak zařizuje něco okolo toho obchodu. Všichni okolo to vědí (naši kamarádi, jeho rodiče) jen já to netuším. Prostě mě nenapadlo pátrat, jestli je skutečně, tam kde řekl. Já to beru jako fakt celkem podraz, že mi dělá něco takhle za zády a navíc si myslím, že to opravdu nepotřebujeme. Peněz máme dost a já bych si mnohem víc přála, kdyby byl někdy doma. Od včera s ním nějak nemůžu mluvit, vůbec nevím, co si o tom mám myslet.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
Ou
Kelišová 6987 příspěvků 03.10.17 22:16

A on vám nevěří v tom, že nebudete vyšilovat, když s vámi bude mluvit narovinu. Jste si docela kvit.

Evidentně jste jste se neshodli, ale nejspíš chtěl mít pokoj a tak vám odsouhlasil to co jste říkala a zařídil se po svém.

Potřebujete najít takový způsob jak spolu mluvit, abyste oba rozuměli potřebám toho druhého a hledali způsob, jak je naplnit.