Ztráta váhy na Antidepresivech sertralin

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
22.6.22 10:57

Ztráta váhy na Antidepresivech sertralin

Zdravím, trpím OCD teď konkrétně Pure O a Meta OCD. Je mi 30 let a až teď jsem se odhodlal to řešit léky. Jinak beru malý kousíček mirtazapinu cca 3 mg na spaní už cca 4 roky. Předtím jsem absolvoval několik psychoterapeutických sezení s krátkodobým úspěchem. S psychiatrem jsme se dohodli jako první na Zoloftu (Sertralin).Momentálně užívám 150mg navyšoval jsem pomalu od února.18.dubna na 100mg a 11.kvetna na 150mg až do ted. S OCD mi to vzalo zatím tak 20 %, ale teď konečně k tomu proč to píšu :D zhubl jsem na tom co to užívám už skoro 10kg. A hubnout rozhodně nechci už tak jsem hubený a vysoký. Mate někdo takovou zkušenost? Mám ještě počkat? Neměl bych zkusit jiný lék? Jinak se omlouvám že jako chlap píšu do téhle diskuse :D pohybují se tu spíše asi ženy ale eMimino je asi nejlepší stránka na který se dá bavit o téhle věcech na úrovni :D Děkuji za odpovědi

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
22.6.22 14:01

Hubnutí

Dobrý den, to je asi velmi individuální. Někdo hubne, jiný přibírá. Jíte normálně? Může to být nechutenstvím nebo i průjmy, pokud se projevují jako nežádoucí účinek…ale 10 kg od února je dost… :think: Lenka

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
22.6.22 14:51

Jídlo mám furt stejně, jim i hodně sladkosti a váha jde furt pomalinku dolů. Z nežádoucích účinků mám jen tisknutí zubů, malinko svalové záškuby a na začátku jsem měl mírnou nespavost.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat