Zubaři - FN Olomouc - nevím, kam jít

2.12.19 22:32

zubaři - FN Olomouc - nevím, kam jít

Zdravím, studuji v Olomouci a nemám momentálně žádného zubaře. Zjistila jsem si jeden kaz a nemůžu najít žádného zubaře, který bere nové pacienty, už jsem úplně zoufalá… Nevíte, jestli můžu zajít na FN, i když nemám žádného zubaře, ošetří mi jen obyčejný kaz? nebo nevíte o nějakém volném zubaři?
díky moc za každou odpověď

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

421
2.12.19 23:53

Můžete si do FN zkusit zavolat, mohli by vás vzít jako pokusného králíka pro studenty stomatologie, v Hradci to tak fungovalo, na pohotovosti vám kaz nikdo neošetří, pouze pokud je zub bolestivý a i tak pouze provizorně, na definitivní výplň si budete muset najít zubaře.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1044
3.12.19 10:45

Buď jsou zubaři u Ušáku na Palackého, nebo paní zubařka Míčková na ulici Polská kousek od Šantovky, ale nebere VZP. Také na Poliklinice jsou zubaři ;) jinak FN kazy nebo trhání zubů neřeší co vím :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5
6.12.19 21:44

No k Mickove bych asi neposlala ani nejvetsiho nepritele. V tomto pripade se podivejte na jeji recenze a skutecnost je jeste mnohem horsi. Hodnotim ale chovani, ktere je silene… :cert:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1044
6.12.19 22:56

Chodime tam pres 5 let cela rodina, jeste nikdy se nestalo, ze by se k nam chovala spatne. Jeji prace je precizni ;) No uz jsem taky parkrat zahledla, ze na ni precitlivele zenske psaly negativa po internetu, ze se nedejboze zamracila na ne nebo jejich bobanky. Kdo nechce, at tam nechodi, ale kazdy je jiny a kazdy ma jine potreby :) Ja trebas mam zase velice spatnou zkusenost s jednim gynekologem v OL, ktereho si zenske vychvaluji a ja byt blba a neutect, tak nikdy nemam deti, takze asi tak :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5
6.12.19 23:07