ZUŠ - hra na kytaru

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
azalia
Kecalka 320 příspěvků 01.04.18 19:42
ZUŠ - hra na kytaru

Ahoj, prosím, poraďte.
Dcerka chce od září začít chodit do ZUŠ na kytaru. Protože má teď v dubnu narozeniny - kytaru dostane. Vybrali jsme klasickou španělku - 3/4 (dceři bude 8 let).
A teď k dotazu - váhám, jestli jí tam mám nechat ty nylonové struny nebo je vyměnit za měkké kovové.
Já sama na kytaru hraju, ale jsem samouk. Mám také španělku a ty nylonové struny jsem tam nikdy neměla - nezní mi to dobře (možná na klasickou hudbu, ale ne prostě jen tak k táboráku). Jenže nevím, jestli právě v té ZUŠce nebudou na těch nylonkách trvat.
Máte, prosím, někdo zkušennost?
Díky všem!

Reakce:
Doe_Jane
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 01.04.18 20:00

V zuš jsem musela mit nylonove

Heivka
Závislačka 3256 příspěvků 01.04.18 20:06

Pokud máte kytaru na nylonové struny, tak jí natažením kovových můžete poškodit. Mají jiné pnutí a v lepším případě se krk odlepí od těla, v horším se naštípne krk. Já kdysi dostala kytaru na nylon a po natažení kovových strun musela do opravy, naštěstí se mi jen rozlepila. Kvůli zvuku si kupuji nylonové struny které jsou potažené drátkem, zní skoro jako kovové (rozhodně lépe než nylonové) ale jsou komfortnější na hraní, neřežou tolik do prstů, takže i když hraju jenom občas (už nemám kytarové mozoly jako v pubertě) tak mě pak nebolí ruce.

ProfZav
Ukecaná baba ;) 1728 příspěvků 01.04.18 20:06

V zusce urcite nylonove. K taboraku nic moc, to je fakt. Taky nebude mit tak otlacene prsty.

elue
Kecalka 464 příspěvků 01.04.18 20:07

Nylonové, ale raději ať vám učitelka přímo poradí typ, může se to lišit, bude nejlíp vědět. Koupi kytary jste možná měli nechat také až začne, mně rodiče v dobré víře kytaru koupili a byla na klasickou hru blbá a musela se kupovat nová

Jana206
Nadpozemská drbna 26558 příspěvků 01.04.18 21:07