Zvětšená štítná žláza a hormon thyroxin - 5 let

196
9.3.11 22:41

Zvětšená št.žláza-5 let - thyroxin

Pěkný den,

dokázal by mi někdo prosím vysvětlit toto: dcera má diagnostikovanou zvětšenou št.žlázu a doktorka jí chce nasadit nějaký lék, který obsahuje hormon št.žlázy thyroxin. Nevíte někdo, kdo se orientuje v problematice, proč se to léčí medikamenty, když základem zvětšené štítné žlázy je nedostatek jodu? Proč se léčba nezačíná například zvýšeným přísunem jodu? Ještě doplním, že příznaky snížené nebo zvýšené činnosti št.žlázy nemá, pouze ji má zvětšenou.

Díky za případné info

A.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
129
9.3.11 22:51

Snad nebudu psát úplné hlouposti,jsem laik,ale se zvětšenou štítnou žlázou jsem se také léčila. Já to chápala tak,že lék beru proto,aby se žláza ještě více nezvětšovala. Nechtěla jsem ale brát doživotně prášky, piju byliny (nepravidelně) - čaj na podporu funkce štítné žlázy a hlavně hodně do vaření používám mořské řasy. Obsahují spoustu jódu v té správně vstřebatelné formě. Používám Tulsi,Vakame a dávám je do každé polévky, při vaření luštěnin, do omáček. Vyvaří se v tom a já je pak ještě sním. Hladiny hormonů se mi upravily, nyní už žádné léky neberu, po třech letech jsem přirozeně otěhotněla a nemusela jsem brát léky ani v těhotenství. Držím palce, ať je líp!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
50730
9.3.11 22:59

Já jsem to tak taky měla - teda byla jsem dítě, tak přesnou diagnózu nevím, ale říkali taky zvětšená štítná žláza. Našli mi to asi ve 4 letech. Dostala jsem prášky a měla za úkol jíst hodně ryb, jódu atd. atd. Takže se to léčilo kombinovaně…

Výsledek je, že se to nespravilo, když jsem se o to zajímala pak, tak diagnóza je autoimunitní thyreoitida - čili jestli to chápu dobře, štítnou žlázu mám už malou (aspoň to na utz vždycky říká :lol: ), ale nefunguje :nevim: Léky budu brát už navždy…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Island
7.6.11 19:23

Štítná žláza