Zvětšené uzliny 17m batole

4.11.20 12:17

Zvětšené uzliny 17m batole

Dobrý den, potřebovala bych se tu poradit, nechce se mi teď běhat k doktorovi, když toho teď tolik lítá… Jde o to, že můj 17Měsíční syn má jednak dlouhodobě hmatné oválné uzliny nad krkem na temeni hlavy na obou stranách, to jsem naší lékařce už říkala nejmíň třikrát, protože to má už opravdu X a X měsíců, ale na to mi ona pokaždé řekne pouze to, že to je normální a že kolem něho asi prošel nějaký vir. Ani jednou je neprohmatala. Divné je mi to proto, že už to má opravdu snad rok. Nicméně, co mě děsí víc, před chvílí měl otočenou hlavu hodně do strany a úplně mě praštila do očí boule na krku! Když hlavu otočil zpátky tak jsem jí nahmatala, ale už nebyla vidět, není ani tak velká, jak to vypadalo, ale myslím si, že ten centimetr nebo o něco málo víc, určitě má. Také je to trošku jiná uzlina, než jsem zvyklá u sebe, je úplně pohyblivá prostě mi lítá pod prstama. Nemocný vůbec není a ani nebyl, za svůj dosavadní život měl akorát jednou rýmu. Není ani po očkování. Akorát mu rostou zuby, může to být z toho? Měla bych se stresovat? Riskovat návštěvu lékaře?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
207
4.11.20 12:26

Ta „létající“ uzlina bude pravdepodobne tukova bulka…nema maly seboreu? Od toho by mohly byt zvetsene ty uzlinky na temeni, nas maly je mel prave od toho… Take nekolik měsíců.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4.11.20 12:35
@Jukat píše:
Ta „létající“ uzlina bude pravdepodobne tukova bulka…nema maly seboreu? Od toho by mohly byt zvetsene ty uzlinky na temeni, nas maly je mel prave od toho… Take nekolik měsíců.

Ano, tu měl, ještě teď tam má ty staré supiny, co se mi nepodařilo vycesat

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22363
4.11.20 12:36
@cernycajscitronem píše: