Zvětšení prsou na splátky - Praha

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.08.18 17:01
Zvětšení prsou na splatky - Praha

Ahoj holky, je tu prosim někdo kdo podstoupil nebo ma nějaké zkušenosti se zvětšením prsou na splatky?

Popřípadě můžete mi prosim dat typ na nějakou kliniku kde to jde takto financovat?

Děkuji vsem

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Halamka
Závislačka 3664 příspěvků 1 inzerát 28.08.18 17:03

Proč?

Šarlota4
Echt Kelišová 9888 příspěvků 28.08.18 17:18

Kdyz otevres weby klinik, tak se doctes, ze vetsina ( hlavne ty velke ) yes visage, medicom atp. splatkac poskytuji.

LennaZS
Závislačka 2524 příspěvků 28.08.18 17:21

Tak na to raději zapomeň. Pokud na to nemáš, mohly by Tě překvapit výdaje spojené s případnou komplikací a hojením. Byla jsem na skvělé klinice a stejně jsem na doporučení lékaře musela zůstat více dní..noc á 3.500 Kč. Já si koupila za 5 tis cca roční pojistku. Jen popřemýšlej, co bys dělala, kdyby byly komplikace-další půjčka?

Alkata
Zasloužilá kecalka 569 příspěvků 28.08.18 17:29

Opravdu? To je snad větší blbost nez dovolená na půjčku. :roll:

pohledzdruhestrany
Echt Kelišová 8312 příspěvků 28.08.18 17:33

já bych ti nabídnul operativní leasing, ale podmínkou je každoměsíční garančka

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 28.08.18 17:34

Já si vzala na plastiku nosu půjčku u své banky. Ale je pravda že prsa asi stojí víc :nevim: :lol:

TeSudička
Kecalka 276 příspěvků 28.08.18 17:37

@Alkata ..nebo Vanoce na pukcku :lol:

TopSecret
Ukecaná baba ;) 1339 příspěvků 28.08.18 17:38
@Anonymní píše:
Ahoj holky, je tu prosim někdo kdo podstoupil nebo ma nějaké zkušenosti se zvětšením prsou na splatky?

Popřípadě můžete mi prosim dat typ na nějakou kliniku kde to jde takto financovat?

Děkuji vsem