Zvýšena chuť na sex a další změny po vysazení antikoncepce?

27.8.19 09:58

Zvýšena chuť na sex a další změny po vysazení antiny??

Ahoj holky, prosím Vás, zažila jste některá úplně šílenou chuť na sex po vysazení antiny? Před 2 měsícema jsme se rozešli s přítelem po 5ti letech.. Já to nešla dost špatně (možná ještě stále?) a rozhodla jsem se před 14cti dny vysadit prášky (na co je brát, když nemám sex žejo.. :D) no a od včerejška se u mě dostavila tak šílená chuť na sex.. Že se z toho snad můžu zbláznit. :oops: Přijde mi jak kdybych to neměla vydržet. Včera to trvalo asi hodinu, než jsem se uklidnila a dnes zase.. Měly jste to někdo někdy? A jak dlouho to trvalo? 8o A ještě by mě zajímalo, co se Vám ještě všechno po vysazení stalo, jak vaše tělo reagovalo atd? Mám strach, aby mi nenaskočilo akné, nezačaly padat vlasy a tak… Děkuju všem za odpovědi. :palec:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

2415
27.8.19 10:00

Po vysazení jsem taky měla strašné chutě na sex a naopak mi začali růst víc vlasy. Konečně :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
615
27.8.19 10:09

Mně naopak začaly vlasy hrozně padat a uklidnilo se to až teď, když jsem po dvou letech od vysazení otěhotněla..

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
48
27.8.19 10:14

Ahoj, tak konečně čtu, že někdo má po vysazení takové změny :D brala jsem antikoncepci zhruba 5 let, bez jakýhkoliv negativních účinků. nicméně ke konci jsem při každé pilulce pomalu zavírala oči, nedělalo mě to dobře, pocitově, neměla jsem problém, nevěděla jsem že mi něco vadí… nakonec jsem je vysadila, strašně se mi v té cvhíli ulevilo, ale pak začalo toooočo :D měla jsem šílenou chuť na sex a na vše kolem :D jídlo, pití, zážitky, měla jsem vyloženě na očích růžové brýle, všechno mě přišlo úžasný, krásný, nádherný, ze všeho jsem se radovala, jak kdybych pila denně litr rumu nebo nevím :lol: :lol: :lol:. Do té doby jsem chodila, věčně naštvaná, protivná, odsekávala jsem celému okolí, neměla na nic náladu. Mimojiné jsem měla šílené preventivní prohlídky na gynekologii, nemohli se „do mě dostat“. Používali na mě jakési prastaré přístroje a ruční zrcátka, které držela sestřička a pokaždé jsem odcházela s brekem, protože mi řekli, že s takvoou mě budou dělat prohlídky s přispáním, když jsem tak přecitlivělá. Měsíc po vysazení jsem šla na preventivku a najednou bez problému…
Tak nějak se to pak časem srovnalo, nebo možná jsem si zvykla na ten nový stav a prostě to vzala tak, že je to normální mít chuť na sex, cítit svoje tělo a pocity, ne že mi je řídí uměle podávanej hormon do těla, že nálady se řídí cyklem, nikoliv práškama, atd atd atd. Podle mě se srovnáš časem se svým tělem, určitě to i ustoupí až se tělo uklidní a zase na druhou stranu se sklidníš i ty, až budeš vědět, že to je vlastně normální :) :mavam: :mavam: :mavam: :mavam:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1889
27.8.19 10:40

Antikoncepci jsem brala 15let. Po vysazení se dostavila nadměrná chuť na sex trvali to ani ne půl roku, jenže pak jsem na podruhé zdárně otěhotněla tak se to možná zastavilo tím. Pleť ani vlasy se mi nijak nezměnily taktéž s váhou. První ovulace byla velmi bolestivá po vysazení. Jinak jsem nepozorovala žádné jiné změny.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
ptk
12
27.8.19 10:46

Taky jsem mela silenou chut na sex, trosku se to utlumilo, ale stejne bych mohla kazdej den, nejlepe 2× :oops:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
542
27.8.19 10:50

Se začínam bát. Prášky neberu tři týdny a i předtím jsem „potřebovala“ sex denně… :lol:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
896
27.8.19 12:35

@Pandulina mě se navíc začalo dělat šílený akné, horší jak v pubertě, fuj, s make upem se to jen zviraznilo. Jinak jak už je tu popisováno, taky jsem měla najednou chuť na sex a jako bych se do manžela znovu zamilovala, všechny doteky, objímáni, apod. Teď jsem těhotná a poté určitě budu hledat nějakou nehormonalni antikoncepci.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27.8.19 18:09

Ja jsem brala antinu v kuse skoro 15 let a kromě brutálního akné jsem po vysazeni nezaznamenala zadnou změnu. Takže ne.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
27.8.19 19:54

Za mně po 8 letech brání jsem vysadila. Mínus to, že mám bolesti při MS

Plus šílená chuť na s. x

Pleť a váha stejně… Na prd v 31

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama