Zvýšení antidepresiv Asentra

585
12.2.21 15:02

Zvýšení antidepresiv Asentra

Holky chci se zeptat, beru už nějaký pátek Asentru 50 ale stav se zhoršil a dr. Mi zvýšila na 75..beru už 16 dní, na depresi tak nějak zabírá, ale… Dneska jsem šla do obchodu a hned po příchodu úzkost, nervozita, špatný dýchání, srdce až v krku a třes.. Ten třes sem pocitovala už předtím…je to normální pri navýšení dávky? Přitom mi to nikdy problém nedělalo.. Ach joo :( :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3799
12.2.21 15:06
@mikoy píše:
Holky chci se zeptat, beru už nějaký pátek Asentru 50 ale stav se zhoršil a dr. Mi zvýšila na 75..beru už 16 dní, na depresi tak nějak zabírá, ale… Dneska jsem šla do obchodu a hned po příchodu úzkost, nervozita, špatný dýchání, srdce až v krku a třes.. Ten třes sem pocitovala už předtím…je to normální pri navýšení dávky? Přitom mi to nikdy problém nedělalo.. Ach joo :( :(

Ahoj, těch 75 mg bereš už 16 dní? Při navýšení dávky se mohou přechodně NÚ objevit, ale většinou by to mělo přejít, je mi divné, že by se to objevilo až po 16ti dnech od navýšení, ale možné je vše. Já Asentru brala 300 mg, ale NÚ jsem žádné neměla. Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 15:10

@Lollitka mám to už delší dobu, ale nevím jestli to je normální. Nejlépe mi je doma :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3799
12.2.21 15:16
@mikoy píše:
@Lollitka mám to už delší dobu, ale nevím jestli to je normální. Nejlépe mi je doma :(

Aha, já pochopila, že to dnes bylo poprvé. A kdy to začalo? Ten třes po navýšení? Poradila bych se s Dr. A jinak, to chození ven je třeba trénovat, princip KBT. Chodíš někam na terapii?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 15:25

@Lollitka jo jo po navýšení.. Nechodím nikam… Venku je mi dobře, ale jak vlezu někam do obchodu je konec. Jsem na neschopence a nevim jak zvládnu návrat do práce 😩

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3799
12.2.21 15:29
@mikoy píše:
@Lollitka jo jo po navýšení.. Nechodím nikam… Venku je mi dobře, ale jak vlezu někam do obchodu je konec. Jsem na neschopence a nevim jak zvládnu návrat do práce 😩

Aha, tak to s tím asi bude souviset, poraď se s Dr., co s tím, někdy to chce nějakou dobu vydržet a přejde to, jindy, pokud je to obtěžující, se musí snížit, nebo AD změnit. Terapie by byla fajn, právě na tyhle strachy typu chodit do obchodu… (upomíná to trochu na agorafobii, ale nevím, čím to je u tebe) je nejlepší kognitivně-behaviorální psychoterapie, mají nejlepší výsledky. Kdy se máš vracet do práce?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 15:39

@Lollitka na kontrolu jdu až koncem února do té doby jsem doma.. Nikdy sem stim problém neměla právě, prostě nejsem to já ta vyrovnaná bez strachu, cítím že jak bude nějak, sebemenší problém tak mě to vykoleji.. Vždycky sem ráda nakupovala a chodila po obchodech. Sama nevím co se semnou děje.. Vše zacalo že sem začala mít problém že spánkem, pak do toho úzkost a deprese. Dlouho sem to přecházela. Ráno vstávala v 5 do práce a usinala sem ve 3 ráno pak úplný kolaps v práci. Brekot, bolest celého těla, neschopnost ničeho. Začala sem se i stráni lidi.. Léta beru 50mg a teď mi to navýšila.. Ulevilo se mi to neříkám ale ještě to není ono.. :? :?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3799
12.2.21 15:44
@mikoy píše:
@Lollitka na kontrolu jdu až koncem února do té doby jsem doma.. Nikdy sem stim problém neměla právě, prostě nejsem to já ta vyrovnaná bez strachu, cítím že jak bude nějak, sebemenší problém tak mě to vykoleji.. Vždycky sem ráda nakupovala a chodila po obchodech. Sama nevím co se semnou děje.. Vše zacalo že sem začala mít problém že spánkem, pak do toho úzkost a deprese. Dlouho sem to přecházela. Ráno vstávala v 5 do práce a usinala sem ve 3 ráno pak úplný kolaps v práci. Brekot, bolest celého těla, neschopnost ničeho. Začala sem se i stráni lidi.. Léta beru 50mg a teď mi to navýšila.. Ulevilo se mi to neříkám ale ještě to není ono.. :? :?

Takže se léčíš už dlouho? Teď jsi měla nějaký propad, že jste navyšovaly? Chce to asi ještě čas, aby si to sedlo, do práce nespěchej. Ale tu terapii bych fakt přidala, pomůže ti rozklíčovat tvé stavy, naučí tě s nimi pracovat a navíc dělá změny v mozku taky, říkal psychiatr prof. Praško, ale chce to chodit delší dobu. Já mám mimo jiné taky úzkosti a deprese, takže vím, jaké to je. Držím moc palce,

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9623
12.2.21 15:48

Ahoj holky, já tu psala zrovna včera, mám Zoloft…9. den a je to hnus fialovej :roll:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 15:50

@Lollitka děkuji :kytka: ano po 8 mi letech propad a hroznej…přitom asentra mi vyhovovala celou dobu. Byla sem po ní Teda hodně unavená, ale to mi vůbec nevadilo. Spala sem jak miminko :wink:Do práce nespěchám, ale v praci to nechapou. Už teď mají připomínky, že to hraju na psychiku.. 😤Přitom nevědí jak se cítím.. Je fakt že když sem je zacinala brát tak výsledky byli až 2-3mesice znát.. Jsem dost citlivá na léky co se týče než. Účinku, už teď sem prvni 3 dny jen prospala :,(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 15:51

@Tarinka začínáš nebo máš navyšování?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3799
12.2.21 15:52
@Tarinka píše:
Ahoj holky, já tu psala zrovna včera, mám Zoloft…9. den a je to hnus fialovej :roll:

A jaké máš NÚ? Kolik bereš mg? Já brala Asentru (to samé, co Zoloft) a snášela jsem ji dobře. A na co ji máš? Úzkost, deprese? Držím palce.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3799
12.2.21 15:55
@mikoy píše:
@Lollitka děkuji :kytka: ano po 8 mi letech propad a hroznej…přitom asentra mi vyhovovala celou dobu. Byla sem po ní Teda hodně unavená, ale to mi vůbec nevadilo. Spala sem jak miminko :wink:Do práce nespěchám, ale v praci to nechapou. Už teď mají připomínky, že to hraju na psychiku.. 😤Přitom nevědí jak se cítím.. Je fakt že když sem je zacinala brát tak výsledky byli až 2-3mesice znát.. Jsem dost citlivá na léky co se týče než. Účinku, už teď sem prvni 3 dny jen prospala :,(

Tak ještě vydrž a ten třes prober s Dr. Já ho mám už hodně let a ani už nevím, jestli z léků, z nervů, nebo bez příčiny. Ten propad někdy bohužel může přijít, i když je člověk stabilizovaný delší dobu. Na to, co si říkají v práci, bych se vykašlala, nejsou ve tvé kůži a neví, co prožíváš. Hlavní je, aby ses dala do pořádku zas. Spánek je potřeba, tělo si o něj říká.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
16339
12.2.21 16:30

Ano, to můůžou být důsledky že se tělo přizpůsobuje vyšší dávkce, pak to přejde. Znamená to že lék dělá to co má.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
585
12.2.21 16:31

@Ou a že to má takové dlouhé trvání?? Vůbec mi není dobře 😩

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat