Zpět na všechny otázky v kategorii Odborné poradny

Cestovní pojištění

Niccola se ptá 22.01.18

Dobrý den.

Dne 22. 1. 2018 jsem obdržela email s fakturou kde mám uhradit paušál, což je v pořádku, ale k němu mi naúčtovali částku přes 3 700 Kč za jednorázové služby. Chytré pojištění od O2 o kterém nevím, že jsem si někdy zřizovala. Momentálně jsem čtvrtým měsícem v zahraničí. Pan mi tvrdil, že se mi aktivovalo, když jsem vycestovala… Já je o takové pojištění nežádala, vše jsem si zařídila jinde. V květnu jsem ještě netušila, že za pár měsíců budu v cizině, neměla jsem důvod si něco takového zřizovat.

Dále tvrdil, že jsem jim v květnu dala souhlas přes telefon, nahrávku mi nechtějí poslat… Nevím jak se bránit… Pokud jsem jim to odsouhlasila nějakým nedopatřením, tak bych očekávala vyúčtování každý měsíc a ne po 4 měsících… Na faktuře je to vedeno jako jednorázová platba, není nikde psáno od kdy do kdy jako u telefonního paušálu… Prosím Vás o radu.

Děkuji
Niccola

Mgr. Petr Novák odpovídá 30.01.18

Vážená paní Niccolo,

pokud jste si žádné pojištění nesjednala, není v pořádku, aby Vám ho telefonní operátor zřídil a vymáhal následně jeho zaplacení. Prvním krokem by zřejmě měla být vaše stížnost směřovaná na reklamační oddělení O2. Požadujte onen hlasový záznam nebo jiný důkaz o sjednání pojištění.

Pokud Vám operátor nevyjde vstříc, doporučuji zaslat stížnost na mobilního operátora Českému telekomunikačnímu úřadu. Vzhledem k nízké částce pohledávky bych podání žaloby považovala za krajní možnost řešení.

Mgr. Petr Novák, právník, www.vasenaroky.cz

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na eMimino.cz.

Reklama


Reklama