Zpět na všechny otázky v kategorii Odborné poradny

Reklamace zakoupeného zboží

novinarka se ptá 26.05.18

Dobrý den,

asi od března řešíme reklamaci sedací soupravy. Reklamujeme, protože se rozvrzala a proseděla. Když poprvé technici přijeli, tak u nás bylo hodně sněhu a s dodávkou by jak nevyjeli, tak nesjeli. Protože chtěli sedačku vidět, tak jsme je vyvezli a oni nám reklamaci uznali a napsali to i do protokolu, ale s tím, že pro ní přijedou, jakmile bude cesta sjízdná. V dubnu jsme tedy opět volali a pán přijel asi do týdne a vzal část sedačky, kde to nejvíce vrzalo a bylo prosezené. Sám nám říkal, že na to mají měsíc a jak to bude, tak se ozvou a sedačku nám dovezou.

Odvoz proběhl 23. 4. Dnes je 26. 5. a do teď jsme nedostali žádné informace. Důvěra z naší strany už není, a proto bychom chtěli odstoupit od kupní smlouvy. Máme nárok na peníze na celou sestavu, i když odvezli jen část? Fakturu máme na celou sestavu, takže bychom rádi, aby si zbytek sestavy odvezli a nám vyplatili peníze, které jsme za ní zaplatili.

Děkuji za odpověď

Mgr. Petr Novák odpovídá 30.05.18

Dobrý den,
dle Vašeho popisu mi vyplývá, že prodejce nedodržel 30ti denní reklamační lhůtu, která je dle zákona. Na základě nedodržení reklamační lhůty můžete podat odstoupení do smlouvy. Nárok máte na vrácení peněz za celou sedací soupravu.
Pokud byste měli s odstoupením problém, můžete se obrátit na společnost www.vasenaroky.cz.

Mgr. Petr Novák, právník, www.vasenaroky.cz

Položte vlastní otázku do této poradny nebo si vyberte jinou oblast na úvodní stránce poraden.
O této otázce můžete dále diskutovat v diskusi na eMimino.cz.