Řídká stolice po Nutrilonu HA

24.01.19

Dobrý den,

paní doktorka mi odsouhlasila vyzkoušet Nutrilon HA kvůli kožní vyrážce (tu má již 5 týdnů, plně na umělém mléku je 2 týdny, předtím pil klasický Nutrilon 1).

Po asi 4 dnech užívání HA začal synovi průjem (předtím po něm i více zvracel). Po vysazení HA a opětovnému návratu ke klasickému Nutrilonu je po 2 dnech stolice opět kašovitější. Je možné, že za řídkou stolici opravdu mohl Nutrilon HA? Nebo to mohla být souhra náhod a měl by se nasadit Nutrilon Allergy Care? Na vyšetření jdeme za týden.

Děkuji.

Mgr. Kamila Jančeková
25.01.19

Dobrý den, nejsem si jistá, jestli dovedu pomoci. Přijde mi nepravděpodobné, že by po klasickém Nutrilonu reakce ve formě průjmu a zvracení nebyla a projevila se až u Nutrilonu HA. Vyloučit to však samozřejmě nemohu. Nemám s alergiemi velké zkušenosti, ale je možné, že se u klasického Nutrilonu projevila alergie vyrážkou a u Nutrilonu HA zvracením a průjmem. Pravděpodobně bude dalším postupem, který Vám lékař doporučí právě podání Nutrilonu Alergy care. Děkuji za dotaz a přeji ať najdete to správné mléko.

Mgr. Kamila Jančeková